וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש לדוד אבנר: גליקמן משנה למנכ"ל פרטנר

אור הישרשאוגה

4.1.2010 / 11:07

החברה הודיעה היום על מיניו של סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של החברה לתפקיד המשנה למנכ"ל. על פי ההערכות מסמנת ההחלטה את כוונת בעלי החברה למנותו בעתיד לתפקיד המנכ"ל במידה ודוד אבנר יפרוש מתפקידו

חברת פרטנר הודיעה הבוקר על מינויו של אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של פרטנר, כמשנה למנכ"ל החברה. לפי הודעת פרטנר המינוי אושר על ידי דירקטוריון החברה. ההודעה על מינויו של גליקמן מגיעה על רקע ההערכות בשוק כי דוד אבנר, מנכ"ל החברה צפוי לעזוב את תפקידו בעקבות השלמת עסקת הרכישה של החברה על ידי אילן בן-דב. המינוי נחשב כמשמעותי במיוחד – במקרים קודמים מינוי של משנה למנכ"ל בחברה הוביל לבסוף למינויו של המשנה למנכ"ל החברה. כך היה כאשר חיים רומנו, מונה למשנה לעמיקם כהן, ולאחר מכן כשדוד אבנר עצמו מונה למשנה, גם הוא כסגנו של עמיקם כהן.

גליקמן (48), סמנכ"ל הלקוחות של פרטנר, החל פעילותו בחברה בשנת 2005. בתפקידיו הקודמים שימש כמפקד שייטת 13, כנספח ימי בשגרירות ישראל בוושינגטון וכמנכ"ל חברת exel . לגליקמן תואר שני במדעים ובמנהל עסקים מאקדמיה למוסמכים של חיל הים האמריקני (U.S. Naval Postgraduate School) וכן בוגר של תוכנית השתלמות למנהלים בכירים במנהל עסקים בינלאומי מאוניברסיטת ג'ורג'טאון בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully