וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שרידי הדנ"א, הנאשמים באונס זוכו

גלעד גרוסמן

4.1.2010 / 11:00

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה שני צעירים ממרכז הארץ, שהואשמו באונס של נערה בת 17 למרות ששרידי דנ"א שלהם נמצאו על גופה ועל אף שקבע כי הצעירה נאנסה

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה הבוקר (שני) שני צעירים שהואשמו באונס של נערה בת 17 אתה בילו במועדון, למרות ששרידי דנ"א שלהם נמצאו על גופה.

השניים הואשמו בכך שפגשו את הנערה ואחותה ביוני 2007 המועדון לילה בראשון לציון. מכיוון שהכירה את אחד מהם, הסכימה לשתות אתו מחוץ למועדון. לאחר מכן לא הרגישה טוב, והשניים פינו אותה ברכבם לתחנת מד"א כשהיא שיכורה, ובמהלך נהסיעה אנס אותה אחד מהם.

התביעה התבססה בעיקר על ממצאי דנ"א שנמצאו על תחתוניה ושמלתה של הנערה, וכן על עדותה. מנגד, פרקליטיהם של השניים, עורכי הדין טלי גוטליב מהסניגוריה הציבורית ואהרון שליין, טענו שהשניים סייעו לנערה לאחר שנאנסה על ידי אדם אחר. הם הסבירו שהנערה התגפפה עם אחד הנאשמים, וכך עברו נוזלי גופו לגופה, אולם דחו את הטענה שאנס אותה.

"הגם שמצאנו את המתלוננת מהימנה, והגם שעדותה לפיה הותקפה מינית היתה אמינה עלינו, נותר ספק בלבנו אם הנאשמים הם שפגעו בה או אנסו אותה", כתבו השופטים בהכרעת הדין. "המתלוננת הותירה עלינו רושם של נערה ישרה והגונה, ובוודאי לא נערה אשר תטפול במזיד האשמת שווא על מכריה".

"המתלוננת אמינה עלינו ואין אנו זוקפים לחובתה 'חורים שחורים' שנתגלו בעדותה, אי זכירת קטעים שלמים מן ההתרחשויות, ואף לא את העובדה שהיתה שיכורה", הסבירו השופטים. "יחד עם זאת, ברור לחלוטין כי המתלוננת, כאופייני לנפגעי טראומה, לא זכרה במדויק את אשר אירע לה בלילה הנורא, וזכרונה מורכב מקטעים קטעים, אשר הסדר הכרונולוגי ביניהם משובש".

הם הוסיפו כי העובדה שנהערה נמצאה על רצפת החניון שליד המועדון כששמלתה מופשלת ותחתוניה גלויים לעין, מעידה על כך שעברה תקיפה מינית, אולם לא ניתן לייחס זאת בוודאות לנאשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully