וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר נרצח בדקירות, האם נחקרת במשטרה

איילה חננאל

3.1.2010 / 14:31

סרגיי קולסניקוב בן ה-28 נמצא על ידי אמו כשהוא דקור וחבול במיטתו בדירה בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, קריינות: אילן שניג, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

רצח בראשון לציון: סרגיי קולסניקוב, צעיר בן 28 תושב העיר, נמצא היום (ראשון) במיטתו ברחוב עין הקורא כשהוא דקור. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הצעיר אינו מוכר למשטרה.

זכי הלר, דובר מד"א, סיפר לוואלה! חדשות כי "התקבלה קריאה למוקד מקרובת משפחה של הצעיר שמצאה אותו במיטתו ללא הכרה וחבול".

זירת רצח. אורי לנץ
המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה/אורי לנץ

לדבריו, "הפרמדיקים של מד"א אילון נכנסו לדירה בה ככל הנראה התגורר הצעיר עם משפחתו ומצאו אותו כשעל גופו סימני אלימות רבים, והוא דקור בפלג גופו העליון. לא נותר להם אלא לקבוע את מותו ולהערכתם האירוע שהביא למותו התרחש יותר מיממה לפני גילוי גופתו".

קולסניקוב נמצא על ידי אמו שמתגוררת עימו בדירה. תחילה טענה האם שמצאה את הבן דקור כשחזרה מעבודתה אך מאוחר יותר טענה כי בשעות הלילה חדר פורץ לבית שלטענתה אנס אותה ואז רצח את בנה ונמלט. על פניה של האם נמצאו סימני חבלה ואלימות שהעלו את החשד הראשוני בקרב חוקרי המשטרה לגבי מעורבותה במעשה מאחר ונראה כי גם היא הותקפה. עם זאת בגרסתה חורים וסתירות רבות וחקירתה נמשכת. האם הועברה לבדיקה רפואית, בין היתר על מנת לבדוק את גירסתה לפיה נאנסה.

עדכון ראשון: 11:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully