וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קרפ: "מבחינתי כל הנוכחים רצחו"

3.1.2010 / 14:25

שרה קרפ עלתה על דוכן העדים עם פתיחת שלב ההוכחות ברצח בעלה אריק בטיילת בתל אביב, וסיפרה: "בעלי התחנן שיניחו לו... היינו מוקפים בערבים ישראלים ואף אחד לא רצה לעזור"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

"יום יום אני חוזרת לשם, אני לא ישנה בלילה, כל הסרט הזה מולי, עכשיו אני נמצאת שם". כך העידה היום (ראשון) שרה קרפ, אשתו של אריק קרפ, שנרצח בחוף תל ברוך בתל אביב. בתחילת עדותה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אמרה קרפ כי קשה לה לעמוד מול "הרוצחים והסנגורים".

קרפ סיפרה כי נהגה לצאת בערבי שישי עם בעלה לחוף הים, ובליל הרצח הצטרפה אליהם גם בתה. כאשר ישבו השלושה על ספסל, ניגש אליהם הקטין הנאשם ברצח "עם הליכה מוזרה ומבט מאוד מפחיד". "הוא ניגש אל בעלי וקרא לו", העידה. "חשבתי, אולי הוא רוצה סיגרייה. הוא אמר לבעלי חצי מילה, לא שמעתי. בעלי חזר לשבת על הספסל. ראיתי שהוא זומם משהו ואמרתי לבעלי ולביתי לזוז צפונה".

היא סיפרה שכעבור זמן קצר התקשר הקטין למישהו, ואז התקרבה אליהם בריצה קבוצה גדולה של צעירים והחלה להכות את בעלה. "ניסיתי לחלץ אותו", אמרה. "בעלי התחנן 'מה עשיתי לכם, תעזבו אותי, מה אתם רוצים ממני'". לדבריה, הם היכו אותו מכות רצח ואף הפילו אותה ואת בתה.

האישה והבת רצו לחפש עזרה אולם נתקלו רק בערבים ישראלים שלא רצו לעזור. "אתם חייבים להבין היינו מוקפים בערבים ישראלים ואף אחד לא רצה לעזור", אמרה קרפ לשופטים. קרפ התפרצה על פרקליטו של הקטין עו"ד אשר חן ששאל אותה לגבי עדותה במשטרה ולגבי כך שסיפרה כי בעלה היה מסוכסך אם אנשים שונים. "אתה מקבל הרבה כסף בשביל התיק הזה", אמרה ,"כשרוצחים בן אדם על חוף הים בשנייה אתה חושב לכל מיני כיוונים".

שרה קרפ דחתה את הטענה שניסו להציג עו"ד חן ועו"ד משה ושירה מרוז וגיל פרידמן, לפיה קרפ מת רק כעבור מספר שעות ואמרה, "דפקו לו את הראש באספלט, אתה חושב שהוא לא מת מזה?" היא הביעה מורת רוח ממהחלטה שלא להעמיד לדין את כל התוקפים באשמת רצח. "מבחינתי כולם רוצחים", הצהירה.

לפני כחודשיים האריך בית המשפט את מעצרם של שלושת החשודים ברצח קרפ עד תום ההליכים לאחר שהשופטת חיותה כוחן קבעה על סמך הראיות הפתולוגיות שהציגה התביעה, כי יש ראיות לכאורה לכך שקרפ מת כתוצאה מהמכות שספג.

אריק קרפ נרצח ב-14 באוגוסט השנה בזמן ששהה עם אשתו ובתו אנטליה בטיילת של חוף תל ברוך בתל אביב. שלושה צעירים הועמדו לאחר מכן לדין באשמת רצח: ג'מיל עדס, בן 25, עבדל רחמן עדס, בן 21, וקטין נוסף בן 17.

עדכון ראשון: 11:31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully