וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נזף בשגרירים: הפסיקו להתרפס

3.1.2010 / 1:00

בנאום הסיכום של כנס שגרירי ישראל בעולם אמר שר החוץ: "ראיתי שגרירים ישראלים שכל הזמן מנסים לעסוק בהסברים. ההתרפסות הסתיימה. על כל דבר תהיה תגובה"

בנאום בטקס הסיום של כנס שגרירי ישראל בעולם, שנערך בשבוע שעבר בירושלים, אמר שר החוץ אביגדור ליברמן לשגרירים כי "בקודים המקובלים במזרח התיכון יש ערך חשוב ביותר למושגים כמו 'כבוד לאומי'. לא צריך להתגרות, אבל אסור שתהיה גישה של התרפסות והתלבטות עצמית, וצורך להסביר תמיד את הצד השני".

אביגדור ליברמן. רויטרס
"לא נסבול עלבונות וגידופים". ליברמן/רויטרס

ליברמן הוסיף כי "ראיתי גם כמה שגרירים ישראלים, שההזדהות שלהם עם המקום בו הם משרתים כל כך גדולה, שהם כל הזמן מנסים לעסוק בהסברים. ההתרפסות הסתיימה. זו גישה לא נכונה. אנחנו לא נחפש עילה לעימותים, אבל גם לא ניתן את הלחי השנייה. על כל דבר תהיה תגובה - זו המדיניות שאני רוצה. צריך לכבד את הצד המארח, אבל לא נסבול עלבונות וגידופים".

בנושא התהליך המדיני עם הרשות הפלסטינית אמר ליברמן כי "לא חייבים לתת שום תשלום נוסף על מנת לדבר עם אבו מאזן. עשינו הרבה מחוות ולא זכינו למשהו בתמורה. רק השבוע ראיתי תלונה חמורה של הפלסטינים למזכ"ל האו"ם על פגיעה בחופש הדת. יש גבול לכל צביעות. אי אפשר לדבר על סדר חדש ובאותו הזמן לגזור דין מוות לפלסטיני שמכר קרקע ליהודי, כאשר אבו מאזן חתום על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully