וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חסון: "מופז הכתים מפלגה שלמה"

רמי שני

2.1.2010 / 14:05

ח"כ ישראל חסון מתח באירוע שבת תרבות בבאר שבע ביקורת על מספר 2 במפלגה: "אם הוא טוען משהו כזה, עליו ללכת למשטרה". על ברגותי אמר חסון כי "אני מוכן שינכו לו שליש מ-150 שנות המאסר"

חבר הכנסת ישראל חסון (קדימה) הטיח היום (שבת) ביקורת בהתנהלות של חברי הכנסת שאול מופז ואלי אפללו בשבוע האחרון. באירוע שבת תרבות בבאר שבע אמר חסון שדבריהם של השניים על מעשים בלתי כשרים שאירעו כביכול בפריימריז במפלגה, "הכתימו מפלגה שלמה". חסון הוסיף כי "לא מקובל עלי שאיש ציבור שטוען שיודע משהו על גבול הפלילי, יטיח הטחה מסוג כזה ולא ישים את ההוכחות עד הסוף וילך עם זה למשטרה".

בהתייחסו לטרור היהודי אמר חסון, לשעבר המשנה לראש השב"כ, כי "תמיד היה דבר אחד שזימזם לי במוח – עניין הר הבית. טייטלים יכולים להיות עוד כמה עשרות. זה לא נעים. אבל זה לא אסון לאומי כמו פיגוע בהר הבית. לשלושה חבר'ה שפוגעים בהר הבית, יכולה להיות השפעה רבה וברמה הלאומית זה יכול להיות הרסני".

חסון התייחס גם לעניין שחרורו של מרואן ברגותי ואמר שהוא מוכן "שינכו לברגותי שליש מ-150 שנות המאסר שנגזרו עליו". יו"ר מרצ, ח"כ חיים אורון, שנטל אף הוא חלק באירוע, אמר כי "לישראל יש אינטרס שמרואן ברגותי יהיה בחוץ. הוא אחת מהדמויות הבולטות באותו חלק של העם הפלסטיני שרוצה משא ומתן. לגבי אילו דרכים יובילו אותו אל מחוץ לכלא - על כך הטלתי על עצמי שתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully