וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה על הקסאם: צה"ל תקף ברצועה

ניר יהב ויהושע בריינר

2.1.2010 / 0:35

בעקבות התגברות ירי הרקטות בימים האחרונים, תקף צה”ל מספר יעדים ברצועת עזה. התקשורת ברצועה מדווחת על מספר פצועים פלסטינים

מקורות פלסטינים דיווחו שחיל האוויר תקף הלילה (שבת) בשלושה יעדים בדרום, במרכז ובצפון רצועת עזה. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי מספר פלסטינים נפצעו כתוצאה מהתקיפות.

על פי עדי ראייה ברצועה, מטוסי חיל האוויר תקפו שטח פתוח בסמוך לשכונת שג'אעייה שממזרח לעיר עזה. כתוצאה מכך נפצעו מספר פלסטינים, ובהם ילדה. קודם לכן תקפו מטוסי חיל האוויר ממזרח לעיירה קרארה שליד חאן יונס, שבדרום הרצועה. לא דווח על נפגעים.

על פי דיווחי הפלסטינים, גם ספינות חיל הים שיגרו מספר פגזים לעבר יעדים בחופי מחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז רצועת עזה. לא דווח על נפגעים. עדי ראייה טענו עוד כי קבוצת חמושים פלסטינים הצליחה להינצל מפגזי צה"ל שנורו לעברם בסמוך למחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. מקורות פלסטינים דיווחו כי בשעות הצהריים פעלו כוחות צה"ל בדרום הרצועה וכי חמושים פלסטינים ירו לעברם אש.

דובר צהל אישר כי בפעולה משותפת של צהל ושב"כ הותקפו מנהרות טרור בדרום ובצפון הרצועה. המנהרות נחפרו במרחק קילומטר מגדר המערכת. זוהו פגיעות מדויקות במטרה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הגראד על נתיבות. עם זאת הכחיש צה"ל את דיווחי הפלסטינים המוקדמים יותר על התקפות קודמות ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully