וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות: "לא קיבלנו כל פניה לחידוש המו"מ"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.1.2010 / 0:16

על רקע הדיווחים על כך שהמשא ומתן עם הפלסטינים עשוי להתחדש, אומרים ברשות ששמעו על הנושא רק מהתקשורת. אבו מאזן אף שוקל לשנות את התיאום הביטחוני עם ישראל

בניגוד לדיווחים לפיהם המשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית עומד להתחדש בקרוב מאד, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מבהיר שלא קיבל הזמנה רשמית לחדש את המגעים.

דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, אמר אמש (שישי) כי כל מה שהפלסטינים שמעו בנושא "דווח בכלי התקשורת".
לדבריו, הרשות הפלסטינית לא קיבלה שום פנייה רשמית לחדש את המשא ומתן. "מה שידוע הוא שאבו מאזן ייפגש ביום רביעי עם נשיא מצרים חוסני מובארק", אמר.

ביום חמישי דווח שראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לקיים פגישת פסגה עם אבו מאזן באירוח מצרי. גורמים ישראלים מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס שנתניהו העלה את התוכנית במהלך פגישות שקיים עם נשיא מצרים חוסני מובארק ביום שלישי. גורמים מדיניים העריכו כי גדל הסיכוי שבמהלך חודש ינואר יבשילו התנאים להנעת התהליך המדיני.

בעניין אחר, הלילה הודיעה הרשות הפלסטינית שתשקול מחדש את התאום הביטחוני עם ישראל, אם הפשיטות החד צדדיות של צה"ל בגדה ימשכו. זאת בעקבות פעולת צה"ל בשכם בסוף השבוע שעבר, בה נהרגו שלושת המחבלים שרצחו ביריות את הרב מאיר חי משבי שומרון.

"הפרובוקציות שלהם גברו לאחרונה. אנחנו מוצאים עצמנו בנקודת מבחן שבה עלינו לשקול את צעדינו", אמר יו"ר הרשות אבו מאזן בנאום בטלוויזיה הפלסטינית. אם התיאום הביטחוני לא ימנע את החדירות לשטחנו, נשקול את הנושא מחדש".

עדכון ראשון: 23:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully