וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי פריימריז - מופז מפלג את קדימה"

1.1.2010 / 10:09

גורמים במערכת הפוליטית טוענים כי ח"כ מופז מתכוון לפלג את הסיעה הגדולה בכנסת, אם לא ייערכו פריימריז על ראשות המפלגה. בלשכתו אומרים כי "הוא דורש פריימריז באופן מיידי"

"אם לא ייערכו פריימריז על ראשות מפלגת קדימה בתוך מספר חודשים, ח"כ שאול מופז יפרוש מהמפלגה ויקים עם מספר חברי כנסת מפלגה חדשה", כך טענו הבוקר (שישי) גורמים במערכת הפוליטית. עם זאת, מלשכת מספר שתיים בקדימה מופז נמסר בתגובה לדברים כי "מופז בקדימה, פועל לאחדותה ודורש פריימריז באופן מיידי".

אתמול דווח כי מופז פנה ליו"ר המפלגה ציפי לבני בבקשה לקיים פגישה דחופה לקביעת תאריך מוסכם לפריימריז. לדבריו, "מנהיגותה של לבני נכשלה. פחות משנה לאחר הבחירות חצי מסיעת קדימה ניהלה משא ומתן עם מפלגה אחרת. ניתן לציבור לבחור בין חולשה ויוהרה של לבני לבין מנהיגותו של מופז".

מקורביה של לבני מסרו אתמול בתגובה כי היא לא תפגוש את מופז והיא איננה עוסקת בנושא הזה. לדבריהם, זו גם התשובה שמופז קיבל לדרישתו להיפגש איתה "בדחיפות". בסביבתה של לבני אמרו לוואלה! חדשות כי "ציפי לבני תעסוק באיחוד קדימה ומי שרוצה להמשיך ולפגוע בקדימה יעשה זאת בלי שיתוף פעולה מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully