וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שחנק את בתו טוען: אני לא שפוי

איילה חננאל

1.1.2010 / 13:08

בית משפט השלום בירושלים האריך בשבוע את מעצרו של נחמן אינשין החשוד ברצח בתו בת השמונה חודשים. במהלך תקופת המעצר ייערכו לאב שתי בדיקות פסיכיאטריות נוספות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר)

בית משפט השלום בירושלים האריך בצהרים (שישי) בשבעה ימים את מעצרו של נחמן אינשין, תושב העיר שחשוד כי רצח הלילה את בתו בת השמונה חודשים. בתוך כך נקבע כי במהלך תקופת המעצר יעבור האב שתי בדיקות פסיכיאטריות. פרקליטו של החשוד ברצח טוען כי האב לא היה שפוי בעת ביצוע המעשה, ולכן זומן פסיכיאטר מטעם ההגנה כדי שיאשש זאת.

מוקדם יותר קבע פסיכיאטר מחוזי כי נחמן אינשין, האב שחשוד ברציחת בתו פרומה, כשיר למעצר. האב בן ה-23 נעצר הלילה בחשד שחנק למוות את בתו בדירה ברחוב שמואל הנביא בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי אמה של התינוקת בת השמונה חודשים, יצאה מהבית בעקבות מריבה עם האב והזעיקה את המשטרה ואת מגן דוד אדום מחשש לחיי בתה.

שוטרי סיור של מחוז ירושלים שהגיעו לבית המשפחה ברחוב פולנסקי, פרצו לדירה לאחר שהאב מנע את כניסתם של הכוחות הראשונים שהגיעו לדירה. השוטרים מצאו את התינוקת במצב קשה כשעל גופה סימני חבלות וסימני חניקה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, פינה את התינוקת במצב קשה לבית החולים "ביקור חולים" ושם נקבע לאחר מכן מותה.

יעקב ועג מתנדב זק"א שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "על גופה של התינוקת נמצאו סימני חבלות וככל הנראה היא ספגה התעללות קשה".

האב, ככל הנראה מעורער בנפשו, השתולל כשהשוטרים ניסו לעוצרו. גם אמה של התינוקת נחקרת במשטרה. בני הזוג לא מוכרים למשטרה ולא התקבלו בעבר תלונות על אלימות ביניהם.

בתוך כך התברר כי האב החשוד ברצח עלה לישראל מבריטניה ושהוא נישא בארץ בפעם השנייה.

(עדכון ראשון: 00:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully