וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: ליישם מסקנות דו"ח גולדסטון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.12.2009 / 21:09

יו"ר הרשות הפלסטינית אמר כי צריך להמשיך ולפעול על מנת שפושעי המלחמה בישראל יועמדו לדין בינלאומי. הפרקליט הצבאי הראשי: דו"ח גולדסטון מהווה השפלה לרשות השופטת בישראל

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: דורון שטיין)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (חמישי), כי הרשות הפלסטינית תמשיך להשקיע את מירב מאמציה על מנת שמסקנות דו"ח גולדסטון יאומצו וכי "פושעי המלחמה" בישראל יועמדו לדין בינלאומי. בנאום שנשא לרגל יום הקמת ארגון פתח אמר אבו מאזן כי אין פלסטין ללא ירושלים. "לא תמצאו לעולם פלסטיני שיסכים לוותר על ירושלים", הצהיר יושב ראש הרשות.

בתוך כך התבטא היום גם הפרקליט הצבאי הראשי, תת אלוף אביחי מנדלבליט על דו"ח גולדסטון. מנדלבליט תקף בחריפות את הדו"ח, אותו כינה "השפלה". "הדו"ח הזה לא מכוון נגד ישראל, הוא מכוון נגד כל מדינות המערב, וגם נגד מדינות כמו רוסיה שנלחמות בטרור. הוא נועד לכבול את ידיה של ישראל, ולהוביל אותה למקום שתפסיד את המלחמה. הדו"ח הוא נגד ממשלת ישראל, נגד המדינה, נגד הרשות השופטת ונגד צה"ל".

"החלק הכי חשוב זה הפגיעה ברשויות החקירה, ולא רק של צה"ל, זו פגיעה ברשות השופטת שלנו ומכוונת נגד כל הדרג המשפטי ושיפוטי של ישראל. הרצון של גולדסטון הוא שישראל תהיה מודל למדינה מערבית שנלחמת נגד טרור, ולמעשה לגרום לתבוסתה. אם אנחנו רוצים לנצח את המלחמה אסור לנו להיכנע לתכתיבים המרושעים האלה שהוכתבו על ידי ועדת גולדסטון", אמר תא"ל מנדלבליט ביום עיון שכותרתו 'דו"ח גולדסטון והסיכון להעמדה לדין פלילי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully