וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: צריכת אלכוהול בקרב הנוער - מגיפה

פנחס וולף

31.12.2009 / 15:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי ממשלתו תנהיג מדיניות אכיפה תקיפה בניסיון להקטין את תופעת שתיית האלכוהול בקרב בני הנוער. "המהירות בה המגיפה מתפשטת - מזעזעת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לתופעת שתיית האלכוהול בקרב בני נוער בישראל וכינה אותה 'מגיפה'. "קיימת ירידה משמעותית ברוב הפרמטרים של הפשיעה והאלימות אבל יש עלייה מפחידה באלכוהול", אמר נתניהו. "יש נתון לפיו קרוב ל-60% מהצעירים בגילאי 18-21 השתכרו לפחות פעם אחת בחודש האחרון. זה דבר מפחיד", אמר ראש הממשלה בנאום שנשא בפורום מפכ"לים ונציבים בגמלאות של שב"ס.

"הנתונים מציבים אותנו במקום השני בעולם אחרי אוקראינה. יש פה איזו מגיפה. לדעתי זו השמדת חיים, זה פשוט דרדור החברה ואנחנו החלטנו לעשות מעשים נחושים ומאוד קשים, המתחילים בחינוך", הוסיף ראש הממשלה.

"בינתיים, נמשיך בחקיקה מאוד תקיפה על הגבלת המכירה בעיקר לבני נוער ובכלל ננהיג אכיפה הרבה יותר חזקה. יצאנו לדרך כי המהירות בה המגיפה מתפשטת היא אחד הדברים המזעזעים. אתם רואים את זה כל פעם, שומעים איזה אסון, שומעים על חיים שנקטפו, נגדעו או נהרסו כתוצאה מהשתכרות. זה לא רק תאונות דרכים. זה פשעים, דקירות, רציחות והשתוללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully