וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לפתוח את העשור עם מעשה טוב

עידית טוויל

2.1.2010 / 16:33

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! גם השבוע שלל אפשרויות להתנדבות מהנה בכל רחבי הארץ. אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

יום אימוץ חיות באשקלון - 2.1

עמותת S.O.S מארגנת ביום שבת יום אימוץ חיות במשתלת חיזקיה באשקלון. במהלך היום תוכלו לעזור באיסוף הכלבים מבתי המשפחות האומנות שלהם, תוכלו להאכיל, לטפח ולשחק עם הכלבים. אם תירצו תוכלו גם לאמץ את אחד הכלבים החמודים ולתת להם בית חם.

בילוי עם ילדים בעליי מוגבלות בירושלים - 4.1

בואו לתת המון אהבה לילדים מקסימים הסובלים מבעיות שונות כגון: פיגור קל עד קשה, בעיות מוטוריות, קשיים בראייה, שמיעה ועוד מגבלות פיזיות. הילדים לומדים מידי יום בבית ספר המופעל ע"י ארגון על"ה. אתם מוזמנים להגיע ולבלות עם הילדים במהלך יום הלימודים או בשעות אחה"צ. הילדים ישמחו לשחק איתכם, לדבר איתכם ולקבל מכם תשומת לב. תופתעו לדעת כמה קל לגרום להם לאושר גדול ועד כמה קל לכבוש את הלב שלכם.

עזרה לילדים בסיכון - 4.1

עמותת "לשובע" מפעילה ברחובות בית חם לכ-40 ילדים בסיכון, רובם ממוצא אתיופי. הילדים מקבלים בבית ארוחות חמות, תשומת לב, עזרה בהכנת שיעורי בית והרבה חום ואהבה. הצטרפו לבית החם בשעות אחה"צ ועזרו לילדים: ספרו להם סיפור, שחקו איתם, דברו איתם. תוכלו גם להעביר להם פעילויות מוסיקה, דרמה, בישול וכדומה ולהעניק להם קצת מהחינוך והתמיכה שלהם הם זקוקים.

צביעת מרכז נוער בסיכון - 5.1

אתם מוזמנים ללבוש את בגדי העבודה שלכם ולהצטרף ליום צביעה של מרכז הנוער מגדלור אילת בבת ים. במרכז הנוער מבלים בני נוער בסיכון רובם עולים חדשים המתמודדים עם קשיי שפה, בעיות אלימות, סמים ואלכוהול ועוד. בפעילות קצרה מצדכם תוכלו לשפר מאוד את פני המרכז. ולספק לבני הנוער תחושה טובה והרבה אושר.

ארוחת עם בעלי מוגבלויות נפשיות - 6.1

מכירים מתכונים מנצחים? נהנים לבשל? הצטרפו להכנת ארוחת ערב מהנה עם דיירי הוסטל "כוכב הצפון" בחיפה. את ההוסטל הקימה עמותת "עתיד חדש" לדיירים אשר מתמודדים עם מוגבלויות נפשיות. דיירי ההוסטל מכינים את ארוחת הערב כקבוצה ופעילות זאת תורמת רבות לשיפור היכולות שלהם. בואו לסייע להם בהכנת ארוחה טעימה במיוחד.

משתלה שיקומית לפגועי נפש - 7.1

עמותת אור לנפש זקוקה לעזרתכם בהקמת משתלה שיקומית שתעזור לשיקום חולי נפש ושילובם בקהילה. בואו לנקות עשבים שוטים, לבנות ערוגות, להנביט שתילים ועוד. לאחר הקמת המשתלה המשתקמים יעבדו במשתלה וימכרו את העציצים ובכך יפתחו עצמאות שתעזור להם רבות בהמשך שיקומם.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052.8345317

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully