וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טייטל יישאר במעצר עוד 19 יום

31.12.2009 / 12:42

מעצרו של "המחבל היהודי", הנאשם ברצח פלסטינים ובהנחת מטעני חבלה, הוארך כדי לאפשר לעורך דינו החדש ללמוד את חומר החקירה נגדו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך היום (חמישי) ב-19 יום את מעצרו של ג'ק טייטל, הנאשם בשני מקרי רצח ושורה ארוכה של עבירות נוספות, זאת כדי לאפשר לפרקליטו החדש ללמוד את חומר החקירה נגדו.

התובע במשפט, עורך הדין שגיא אופיר מפרקליטות ירושלים, אמר בדיון כי הוא מבקש להורות כבר עכשיו על מעצרו של טייטל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, "הואיל ובסופו של יום, ולדעתי קשה שלא להבחין בכך, התשתית הראייתית בנויה על הודאות מפורטות במעשים חמורים, לרבות מספר חיזוקים חיצוניים שקיימים". הוא הוסיף שטייטל יוכל לערער על ההחלטה לאחר לימוד החומר.

פרקליטו של טייטל, עורך הדין שאול עזרא מהסניגוריה הציבורית, אמר כי הוא מונה לתפקיד רק שלשום, ולכן יזדקק לפחות לעשרה ימים כדי ללמוד את החומר. השופטת גילה כנפי-שטייניץ קיבלה את הבקשה ודחתה את המשך הדיון.

כתב האישום שהוגש נגד טייטל מייחס לו שתי עבירות של רצח בכוונה תחילה, שלוש עבירות של ניסיון רצח, הצתה, הסתה חמורה לגזענות, החזקת נשק וייצור נשק. כאשר הוגש כתב האישום אמר טייטל כי "זה היה תענוג וכבוד לשרת את אלוהיי. אלוהים גאה במעשיי. אין לי חרטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully