וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: כתב אישום נגד יעקב וינרוט

גלעד גרוסמן

31.12.2009 / 11:08

הפרקליטות הודיעה לפרקליטיו של עו"ד יעקב וינרוט על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בפרשת שוקי ויטה, זאת לאחר שהטיעונים שהעלו בשימוע שנערך לו נדחו

הפרקליטות הודיעה היום (חמישי) לפרקליטיו של עו"ד יעקב וינרוט על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בפרשת שוקי ויטה, זאת לאחר שהטיעונים שהעלו בשימוע שנערך לו נדחו. כמו כן, הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד ויטה.

על פי החשד, עו"ד וינרוט סיפק לויטה, שעבד כפקיד שומה, שירותים משפטיים מוזלים בתמורה לכך שיגבש הסכמי שומה נוחים במיוחד לאנשי עסקים שיוצגו על ידי וינרוט, בהם ארקדי גאידמק ומיכאל צ'רנוי. וינרוט חשוד במתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה וכן הלבנת הון.

פרקליטיו של וינרוט, עורכי הדין דן שינמן, פרופ' דוד ליבאי, נבות תל-צור, נוית נגב ואיריס ניב-סבאג אמרו כי הם מצטערים על החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום. "בשימוע הראינו כי אין בסיס להעמדתו של עו"ד ד"ר וינרוט לדין, וכי הוא לא עבר כל עבירה. צר לנו כי יהיה עלינו להלחם על כך בבית המשפט, אך אנו משוכנעים כי האישומים יופרכו בבית המשפט. עו"ד וינרוט ייצג את שוקי ויטה וגבה ממנו שכר טרחה".

הם הוסיפו שעו"ד וינרוט "ידוע כמי שמסייע ומייצג אף בחינם, ובמקרה זה גבה משוקי ויטה שכר טרחה הולם וראוי, שתאם את העבודה שהושקעה בעניינו. מעבר לכך, לא היה לעו"ד וינרוט כל עניין או מניע לשחד כביכול את ויטה ואין בסיס לייחס לו כוונת שוחד. הלקוחות שטופלו באותה עת אצל שוקי ויטה לא זכו לכל יתרון או הקלה, וממילא עו"ד וינרוט לא טיפל בענייני המס של לקוחות אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully