וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז דרש פגישה דחופה, לבני סירבה

31.12.2009 / 11:20

מספר 2 בקדימה דורש להיפגש בדחיפות עם יו"ר המפלגה, כדי לקבוע תאריך מוסכם לפריימריז. לדבריו, "מנהיגותה של לבני נכשלה. ניתן לציבור לבחור בין החולשה והיוהרה שלה לבין מנהיגותי". מקורבי לבני: "היא לא תיפגש איתו היום"

מספר 2 בקדימה, ח"כ שאול מופז פנה ליו"ר המפלגה ציפי לבני בבקשה לקיים עוד היום (חמישי) פגישה דחופה לקביעת תאריך מוסכם לפריימריז. לדבריו, "מנהיגותה של לבני נכשלה. פחות משנה לאחר הבחירות חצי מסיעת קדימה ניהלה משא ומתן עם מפלגה אחרת. ניתן לציבור לבחור בין חולשה ויוהרה של לבני לבין מנהיגותו של מופז". מקורביה של לבני מסרו בתגובה כי היא לא תפגוש את מופז היום והיא איננה עוסקת בנושא הזה. לדבריהם, זו גם התשובה שמופז קיבל לדרישתו להיפגש איתה "בדחיפות". בסביבתה של לבני אמרו לוואלה! חדשות כי "ציפי לבני תעסוק באיחוד קדימה ומי שרוצה להמשיך ולפגוע בקדימה יעשה זאת בלי שיתוף פעולה מאיתנו".

בתוך כך, לבני אמרה למקורביה בימים האחרונים, כי היא שוקלת לקיים פריימריז על ראשות המפלגה כבר במהלך השנה הקרובה. זאת, לדברי המקורבים כדי "לסיים אחת ולתמיד את תקיעת המקלות בגלגלים על ידי שאול מופז". עם זאת, המקורבים מציינים כי לבני טרם קיבלה החלטה סופית בעניין.

עוד בטרם תתקבל ההחלטה הסופית, יש מספר סוגיות שלבני מבקשת לבדוק. אחת מהן קשורה למפקד חברי המפלגה. קדימה גבתה דמי חבר פעם אחת בלבד, ולכן על המפלגה לבצע בדיקה מחודשת שתקבע אם אין מתפקדים שחברים גם במפלגה אחרת.

בראיון שהעניק אתמול ח"כ שאול מופז לעיתון "הארץ", טען מספר 2 בקדימה כי הבחירות המוקדמות שנערכו במפלגה בספטמבר 2008, הוטו. לטענת מופז, בתקופה שקדמה לבחירות, חולקו תקציבים של מיליוני שקלים לתומכי מופז מקרב אנשי קדימה ברשויות המקומיות, כדי להעביר את תמיכתם לציפי לבני. ביום הבחירות עצמו, טוען מופז, התוצאה הוטתה "בהחלטות לא נכונות ובמעשים שלא ייעשו". מופז טוען שאחדים ממעשים אלה היו על סף האקט הפלילי.

בקדימה מסרו בתגובה לטענותיו של מופז כי "אם חבר הכנסת מופז חושב שנעשו מעשים על סף הפלילי הוא מתבקש להגיע לתחנת המשטרה ולמסור את עדותו. נזכיר שרק לאחרונה המשטרה סגרה תלונה על חשדות לאי סדרים בפריימריז מחוסר תלונות".

בשבוע שעבר דרש מופז מלבני בפגישתם לקיים פריימריז בחודשים הקרובים. לבני אמרה לו בתגובה כי "ביבי מנסה לפלג את קדימה. אני מוכנה לדבר על הכל, אבל עכשיו יש משימה אחת: אחדות קדימה, והיא מוטלת על כתפיו של כל מי שחבר בה והיא חשובה לו". ההערכה היא שלבני התחילה לשקול את הקדמת הפריימריז רק לאחר שביום שני היא שמה קץ לניסיון בסיבוב הנוכחי לפלג את קדימה.

עדכון ראשון: 9:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully