וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראשי האופוזיציה באירן ברחו מטהרן

ניר יהב וטליה שחר, וואלה! חדשות

30.12.2009 / 22:18

סוכנות הידיעות האירנית מדווחת ששני המנהיגים הבכירים מהאופוזיציה מיר חוסיין מוסאווי ומהדי כרובי ברחו לצפון המדינה מחשש לחייהם. בנו של כרובי מכחיש את הדיווחים וטוען שהשניים עדיין בטהרן

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

סוכנות הידיעות האירנית הרשמית אירנ"א דיווחה כי שני מנהיגי המחנה הרפורמיסטי מיר חוסיין מוסאווי ומהדי כרובי נמלטו אמש (רביעי) לכפר בשם כלאר אבאד שבצפון המדינה וזאת "מחשש לחייהם", לשון ההודעה. "שניים מאלה שלקחו חלק מרכזי בהצתת המתיחות באירן לאחר הבחירות ביוני ברחו מטהרן לפרובינציה הצפונית מפני שהם מפחדים מאנשים שדורשים שייענשו", כך נכתב בדיווח. יחד עם זאת, אתר אינטרנט השייך לאופוזיציה באירן דיווח כי השניים הוגלו לשם על ידי השלטונות האירניים.

חוסיין כרובי, בנו של מהדי כרובי, מיהר להכחיש את הידיעה ואמר שאביו ומוסאווי נמצאים עדיין בטהרן. "אבי ומר מוסאווי נמצאים בטהרן והדיווחין באירנ"א הם חסרי בסיס. הם עדיין פועלים לפי דרישות האנשים", מסר חוסיין כרובי לסוכנות הידיעות פרלמנניוז.

בתוך כך, מאות אלפים מתומכי הממשלה יצאו היום לרחובות הבירה בהפגנה שאורגנה על ידי הממשל והביעו את אמונם בשלטון אנשי הדת. המפגינים אף האשימו את מנהיגי האופוזיציה בהתססת המהומות במדינה. כמו כן, הם שרפו דגלים של ארצות הברית ובריטניה בשל מה שהם מכנים התערבות של הממשלות הללו בענייניה הפנימיים של אירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully