וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בני משפחה הפעילו רשת הימורים

30.12.2009 / 17:09

ארבעת בני משפחת טליס מרמת השרון נאשמים, יחד עם 8 נאשמים נוספים, כי הפעילו רשת בינלאומית להימורים לא חוקיים. בין היתר שידרו משחקי רולטה בבתי קפה ברחבי הארץ. היקף הכנסות הרשת: כ-80 מיליון שקלים

פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד 12 נאשמים בהפעלת רשת הימורים. במרכז הפרשה עומדים ארבעת בני משפחת טליס מרמת השרון - ההורים יהודה ורינה ושני בניהם שיר וגיא. על פי כתב האישום, הארבעה, יחד עם הנאשמים הנוספים, הפעילו בין השנים 2001-2004 את "קווין מרי", רשת בינלאומית לניהול וארגון הימורים בלתי חוקיים באמצעות מחשבים. הרשת פעלה כחטיבה עסקית במסגרת חברת "מוביל בפרסום" שבבעלות משפחת טליס.

על פי כתב האישום, הנאשמים הפעילו רולטה ממוחשבת בדירה ברחוב דיזינגוף בתל אביב, ממנה שידרו בשידור חי, 24 שעות ביממה, את משחק הרולטה. הם הפעילו מחשבים בבתי אינטרנט-קפה ברחבי הארץ שקלטו את שידור הרולטה הממוחשבת ושבאמצעותם היו הגולשים יכולים להמר.

מכתב האישום עולה עוד כי הנאשמים שלטו באמצעות מחשב ובאמצעות מנגנון חשמלי מגנטי במקום נפילת כדור הרולטה, וכך שלטו למעשה בתוצאות ההימור והיטו את תוצאות המשחק כדי למנוע זכיות של מהמרים. רשת ההימורים הניבה הכנסות של לפחות 80 מיליון שקלים, מתוכם כ-50 מיליון מפעילות הימורים בישראל ו-30 מיליון מפעילות הימורים בחו"ל. הם נאשמים כי העלימו מרשות המסים הכנסות של לפחות 76 מיליון שקלים, ובנוסף נאשמים שהלבינו כארבעה מיליון שקלים.

עוד כולל כתב האישום עבירות של איסור ארגון ועריכת הגרלות והימורים, קשירת קשר, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות מס והלבנת הון.

עורכי הדין קובי ואורי גולדמן המייצגים את המשפחה מסרו הערב בתגובה לכתב האישום כי "העובדה שנדרשו לפרקליטות חמש שנים להגיש כתב אישום, די בה כדי לרמוז על הקשיים המשפטיים שעמם היא מתמודדת בתיק זה. הסוגיות המשפטיות בתיקי הימורים באינטרנט הן סבוכות וטרם מוצו בפסיקה. ניסיונה של המדינה להכניס "בכוח" לתוך כתב האישום עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ממחישה את השימוש הלא ראוי שעושה המדינה בחוק".

  • עוד באותו נושא:
  • הימורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully