וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את הילדה ונתן לה ארטיק בתמורה

רמי שני

30.12.2009 / 16:00

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בב"ש נגד אדוארד שימנוב, בן 31 מיבנה, בגין אונס וביצוע מעשה סדום בילדה בת 10. המקרה נחשף שבע שנים לאחר ביצוע המעשים

"תתפשטי, תלכי ותשכבי בספסל האחורי ותעשי בדיוק מה שאני אומר לך" כך, על פי כתב האישום, הנחה אדוארד שימנוב, בן 31 מיבנה, ילדה בת 10, כשהחליט לאנוס אותה. כתב האישום נגד שימנוב הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. שימנוב מואשם בסעיפים של אונס בנסיבות מחמירות, ניסיון לאונס, ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים וניסיון להדיח עדה בחקירה.

המעשה המתואר אירע בסוף שנת 1999. לפי כתב האישום, שימנוב כבר ביצע בילדה מעשים מגונים כעשרה ימים קודם לכן. שימנוב ניצל אז את העובדה שהוא מתגורר באותו בניין של הילדה. הוא התיישב לידה ושוחח עמה על מאסרו של אביה. אחר כך חיבק אותה, הושיב אותה על ברכו, ליטף אותה בכוח ולא הפסיק למרות שהיא בכתה וביקשה שיניח לה.

בכתב האישום מצוין כי במפגש השני בין השניים, שימנוב הבטיח לילדה שאם תפסיק לבכות, הוא יחדל ממעשיו. בהיותם במכוניתו, אחרי שהילדה עשתה כפי שהנחה אותה ושכבה עירומה על בטנה בספסל האחורי, הוא ניסה לאנוס אותה בכוח. כאביה גרמו לה גם במקרה זה לפרוץ בבכי וכך היה במקרה נוסף, בו הוא משך אתה לדירתו, הראה לה אקדח ואזיקים, איים עליה שישתמש בהם אם תספר על מעשיו ודרש ממנה לקיים עמו יחסי מין. בתמורה הוא נתן לה ארטיק.

הילדה סיפרה על המעשים האלה לחוקרי משטרה, רק שבע שנים לאחר שהדברים קרו: "החלטתי לספר על כך ולגמור עם זה כי הפרשה מטרידה אותי", אמרה לחוקרת, כשבאה להגיש עדות, לפני שנתיים. הילדה הסבירה שרק עם הגשת התלונה, הבינה כי שימנוב ביצע בה עבירות מין.

עדותה של הילדה זכתה לאמונם של החוקרים. הם עצרו את שימנוב שעבר במהלך השנים להתגורר ביבנה. בתום החקירה, העבירה המשטרה את החומר לפרקליטות המחוז הדרומי והיום הוגש נגדו כאמור כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully