וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר נמצאה ליד שדרות

רמי שני

30.12.2009 / 11:29

גופתו של ג'מאל שחאדה, בן 46 משדרות, נמצאה הבוקר כשעליה סימני אלימות בשטח חקלאי סמוך לעיר. האיש, שהתגורר בעבר בעזה, שיתף פעולה עם כוחות הביטחון של ישראל. המשטרה פתחה בחקירה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

גופתו של ג'מאל שחאדה, גבר בן 46, נמצאה הבוקר (רביעי) סמוך לשדרות. על גופת הגבר, תושב העיר שדרות, סימני אלימות והיא אותרה בשטח חקלאי בין קיבוץ אור הנר לכפר הסטודנטים איבים הסמוך לעיר. המשטרה מעריכה כי האיש נרצח.

הודעה על היעדרותו של הגבר, ג'מאל שחאדה, התקבלה הבוקר במשטרת שדרות. בני משפחתו סיפרו, שהוא לא ענה בטלפון הסלולרי שלו, דבר שהעלה את חששם שמשהו רע קרה לו. שוטרים שיצאו לחפש אותו איתרו את גופתו בשטח החקלאי. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו. מהמשטרה נמסר, כי אם אכן מדובר ברצח, טרם ידוע הרקע למעשה. החקירה המקרה הוטלה על היחידה המרכזית בלכיש בפיקודו של סגן ניצב דודו בואני.

שחאדה התגורר בעבר ברצועת עזה ושיתף פעולה עם זרועות הביטחון של ישראל. הוא הותיר אחריו אישה ארבעה ילדים. לפני מספר שנים ניסה שחאדה לחיות בחיפה, אך חשש שירצחו אותו. בשדרות יודעים לספר, שאביו של האיש נרצח בעזה על רקע דומה. "הוא סיפר לי בעבר, שבן של חבר שלו הביא לו כוס תה וירה בו עם האקדח שהוא קיבל משירותי הביטחון של ישראל" סיפר תושב שדרות, ששון שרה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully