וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הטוב בעולם כמעט הרג את העובד

לפני חצי שנה התחלנו לקנא בבן סאות'הול, אוסטרלי שנבחר מבין אלפי מועמדים להרוויח מאה אלף דולר עבור בילוי באי יפהפה. רגע לפני תום העבודה, הוא נתקל במדוזה קטלנית שכמעט חיסלה אותו

תקראו לזה קארמה. תקראו לזה הוכחה שהטבע לא אוהב שמסתובבים לו בין הרגליים. תגידו שזה פשוט הגיע לו, כי לבן אדם אחד בודד לא מגיע להינות לבד מכך כך הרבה כיף, אבל הבחור שתפס את "הג'וב הטוב בעולם" היה קרוב מאוד למוות, שבוע בלבד לפני שהוא מסיים את העבודה הקשה שלו.

בן סאות'הול בן ה-34 עבד בשנים האחרונות כמגייס כספים לעמותות צדקה בבריטניה. לפני כחצי שנה הוא שרד תהליך ניפוי נוקשה, שכלל בין השאר ארבעה ימים של צלילות, ארוחות ברביקיו ומנוחה בספא, לצד ראיונות עומק ומבחני כתיבה וגבר על 34 אלף מועמדים אחרים בכדי לזכות במשרה שזכתה, כנראה בצדק, לתואר "הטובה בעולם". סאות'הול נבחר להעביר חצי שנה של טיולים, צלילות וגלישה ברחבי האי המילטון שבריף האלמוגים הגדול באוסטרליה, ולכתוב על קסמי המקום עבור מועצת התיירות של מחוז קווינסלנד. במסגרת התפקיד התובעני הזה הוא מרוויח כ-110 אלף דולר ומתגורר בחינם בווילה עם בריכה על שפת הים.

ימים ספורים לפני שהוא אמור לסיים את שהותו על האי נעקץ סאות'הול על ידי מדוזה מסוג אירוקאנדג'י, יצור זעיר בגודל שני סנטימטרים הנחשב לאחד מהרעילים והמסוכנים בעולם. מסתבר שסאות'הול לא ציית להוראות הכניסה לאוקיינוס ויצא לסקי מים ללא חליפת גלישה. "ברגע שירדתי מהמגלשיים חשתי מעין עקיצת דבורה בזרועי", כתב סאות'הול בבלוג שלו, שהכתיבה בו היתה אחת המטלות היחידות שהוטלו עליו. מיד לאחר המפגש עם המדוזה, הארסית פי עשרה מנחש קוברה, הוא החל לחוש חום והזעה מוגברת בכל הגוף ונתקף בכאבי ראש, תעוקה בחזה ולחץ דם גבוה. הוא פונה לבית חולים מקומי, שם העניקו לו הרופאים טיפול מיידי שהציל את חייו, והוא התאושש לאחר שנת לילה טובה.

"התחמקתי מלחטוף אגרוף מקנגורו, להאכל על ידי כריש או לחטוף עקיצה מעכביש או נחש, אבל דווקא בימי האחרונים פה בהמילטון נפלתי קורבן ליצור זעיר ומסוכן", סיכם סאות'הול את החוויה. אנחנו שומעים אותו וזה נשמע לנו כמו "אוי, אוי אוי... אני מבלה פה באי טרופי מדהים ועקץ אותי פה משהו. אני מסכן, תרחמו עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully