וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אסי אבוטבול איים על מנהל הכלא

גלעד גרוסמן

30.12.2009 / 10:17

העבריין המורשע מואשם כי איים על חייו של מנהל הכלא בו הוא מרצה את עונשו. במכתב שהעביר אליו כתב אבוטבול: "אני אמחק אותך. אתה אדם רע והסוף ידוע"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד העבריין אסי אבוטבול, בגין איומים על מנהל הכלא בו הוא מרצה את עונשו.

בכתב האישום מצוטט חלק ממכתב שהעביר אבוטבול למנהל הכלא, גונדר משנה ד, בו כתב אבוטבול: "אתה לא תיצע לעולם ממני (מישפטית) ומאחי לעולם לא שה' ישלם לן באוכל במו שאתה מתעלל בנו באוכל". עוד נכתב, "חלק ממה שתקבל אתה עוד תעבור לפינוי מאחזים של מתנחלים זה הכי מתאים לן. ואתה תעמיד בבית המישפט אנחנו נמחק אותך. אתה אדם רע את ההמשך אתה יודע". (שגיאות במקור)

אף שהוא כבר מרצה מאסר ממושך, המשטרה הגישה בקשה לעצור את אבוטבול עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.פרקליטיו של אבוטבול, עורכי הדין בני וקרן נהרי, אמרו בתגובה כי הוא מכחיש שהתכוון לאיים על מפקד הכלא, אלא התכוון רק לממש את זכויותיו כאסיר, בהן הגשת עתירות.

שלשום הוארך מעצרו של אבוטבול בבית משפט השלום. במהלך הארכת המעצר טען נציג המשטרה כי מדובר בראש ארגון פשע מורשע, אשר בין העבירות עליהן נשפט נמצאת גם עבירת האיומים שבגינה נעצר ולכן יש לייחס יתר חשיבות לאיומים שהוא משגר.

עוד ציין נציג המשטרה, כי בין היתר כתב אבוטבול במכתבו למפקד הכלא כי "אלוהים ישלם לך באוכל כמו שאתה מתעלל בנו באוכל". פרקליטתו של אבוטבול, עו"ד קרן נהרי, טענה כי עצם העובדה שאבוטבול העביר במו ידיו את המכתב למנהל האגף מצביעה על כך שלא הייתה בכוונתו לאיים.

טרם תחילת הדיון אבוטבול לעג לחוקרי המשטרה ואמר בגיחוך "כשבאתם אליי ואמרתם לי שאני עצור, ממש רעדתי, מה זה נבהלתי". בנוסף, במהלך הדיון, ביקש אבוטבול את זכות הדיבור וטען כי המשטרה עצרה אותו רק בניסיון לסכל את ערעורו הקרב לבית המשפט העליון.

"אני עומד בפני ערעור בעליון בנושא של ראש ארגון הפשע", אמר אבוטבול". כל מה שעושים לי פה זה כדי שאני אגיע שחור לעליון, וזה לא פייר, כי עשיתי את הכל לבן. אם פועלים לפי החוק, זה לא טוב, וגם אם לא פועלים לפי החוק, זה לא טוב. מה אני אמור לעשות?!".

ביום ראשון נעצר אבוטבול בחשד שאיים על מפקד כלא גלבוע, בו הוא מרצה מאסר כראש ארגון פשע. בעקבות האיומים, תיגברו בשב"ס את האבטחה סביב מפקד הכלא, גונדר משנה ד'. על פי החשד, אבוטבול שלח למפקד הכלא מכתב איומים לאחר שפנה לפני כחודש למנהל בית הכלא בבקשה לאפשר לו לקיים במקום מסיבת בת מצווה לאחת מבנות משפחת אבוטבול.

מפקד הכלא הסכים לאשר את עריכת המסיבה אך התיר זאת בתנאי שבמסיבה לא ינכחו יותר מעשרה מוזמנים שכולם בני משפחה מדרגה ראשונה. מפקד הכלא אף סירב לבקשתו של אבוטבול לאפשר הבאת כיבוד מהבית, והסכים רק כי במסיבה יהיה כיבוד הנמכר במזנון הכלא.

גורמים בשב"ס סיפרו לוואלה! חדשות כי "ברגע שאמרו לאבוטבול שהוא לא יכול להביא אוכל, זה מה שככל הנראה הכעיס אותו". בשב"ס רואים את המעשה בחומרה, אך מציינים כי לא מדובר במעשה מתוחכם מצידו של אבוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully