וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דרס למוות אב ובנו כי לא היה מרוכז

30.12.2009 / 10:23

תושב הכפר מע'אר מואשם כי גרם למותם של אב בן 51 ובנו בן ה-24, משום שנהג "בקלות ראש וברשלנות" בכביש 70. "הנאשם סטה מנתיב נסיעתו לשוליים ללא כל סיבה ופגע בהולכי הרגל"

לבית המשפט לתעבורה בנצרת הוגש כתב אישום נגד ראפע אבו גוש, בן 41 מהכפר מע'אר, בגין גרימת מותם ברשלנות של אריה ועידו אכדרי, אב ובנו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אריאל כהן מפרקליטות מחוז צפון, באוגוסט האחרון נהג אבו גוש בכביש 70 לכיוון מחלף יקנעם, כשבאותו זמן צעדו אריה בן ה-51 ועידו בן ה-24 על השוליים של הכביש.

בכתב האישום נטען, כי אבו גוש "נהג בקלות ראש וברשלנות. כאשר לא היה מרוכז בנהיגה ובנעשה בכביש ובסביבה, הוא סטה עם רכבו אל השוליים ופגע בשניים באמצעות חלקו הקדמי של הרכב. מעוצמת הפגיעה נזרקו השניים אל מעבר למעקה שהוצב בצד הכביש ומתו מפציעותיהם".

עוד נכתב בכתב האישום, כי "התאונה ומותם של המנוחים נגרמו בעקבות רשלנותו של הנאשם אשר נהג בקלות ראש ורשלנות, לא היה ער למכלול הנסיבות שבכביש ובסביבתו, סטה מנתיב נסיעתו לשוליים ללא כל סיבה או צורך, פגע בהולכי הרגל וגרם למותם", נכתב בכתב האישום.

כשהובא להארכת מעצרו, אמר אבו גוש כי "אני לא יודע מה קרה לי. אני אפילו לא מסוגל לפגוע בזבוב. אני כואב את מה שעובר על המשפחה, אבל אני בטוח שלא נרדמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully