וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיאני שוחרר לביתו: "תהיו גאים בי גם מחר"

איילה חננאל

29.12.2009 / 20:11

ביהמ"ש שחרר את ראש עיריית בת ים למעצר בית שיימשך שמונה ימים. בנוסף, הורחק לחיאני מבניין העירייה למשך 20 יום. "שמח על ההזדמנות לפוצץ את כל הבלונים שהפריחו עליי באוויר"

עומר מירון

(צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק)

ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני, החשוד בעבירות של טוהר מידות, שוחרר היום (שלישי) למעצר בית למשך שמונה ימים. בית משפט השלום בראשון לציון אף הרחיק את לחיאני מבניין העירייה למשך 20 יום. מדובר במעצר בית מלא בו נאסר על לחיאני להתקרב למשרדי העירייה או ליצור קשר עם המעורבים בפרשה וזאת מחשש לשיבוש הליכי חקירה.

לחיאני אמר ביציאתו מהדיון כי "זה יום לא פשוט ולא קל אבל דווקא איש כמוני צריך לשמש דוגמא ולבוא ולהגיד שמשטרת ישראל צריכה לעשות את העבודה שלה ואני אעשה הכל כדי שיקבלו תשובות. אני שמח על ההזדמנות לפוצץ את כל הבלונים שהפריחו עליי באוויר. אני גם רוצה למסור לתושבי בת ים: אני שלומי לחיאני, בת ימי גאה, ואתם הבת ימאים שגאים בי היום, תהיו גאים בי גם מחר. המחר הזה ייקח אולי עוד יום ועוד יומיים, אבל הוא יגיע".

מוקדם יותר היום הקריא השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', במליאת הכנסת מכתב נזיפה ששלח למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, עקב מעצרו המתוקשר של עיריית בת ים, שלומי לחיאני. אהרונוביץ' ציין כי "המעצר 'המתוקשר' של ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני, היה מיותר, מביך ולא אנושי".

השר הוסיף במכתבו כי "לא כך הייתי רוצה לראות את דבר מעצרו, לא בנוכחות מצלמות ומיקרופונים, לא במסירת הודעה על מעצרו ולא בלקיחת הטלפון הנייד שלו בשידור ישיר. להזכירך, אין זאת הפעם הראשונה שמתבצע מעצר או חיפוש בנוכחות מצלמות ותופעה מכוערת זו דורשת גינוי חריף. בהודעתי זו, מכוון אני למאן דהו שהדליף לצוות הצילום ולכתב להיות נוכחים בעת ביצוע המעצר".

דובר המשטרה מסר בתגובה כי "משטרת ישראל לא זימנה את התקשורת לפעילות המשטרה. זה נוגד באופן מוחלט את מדיניותה והנחיות היועץ המשפטי לממשלה שיש לשמור בקפדנות על כבוד האדם וטובת החקירה. אנו דוחים את הטענות המיוחסות למשטרה בדבר זימון התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully