וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיק את הכדורים וניסה לאנוס בת 15

איילה חננאל

29.12.2009 / 14:37

החשוד, עבריין מין מוכר, נתפס לאחר שאמו הגיעה לתחנת המשטרה וסיפרה כי בנה, בעל עבר של תקיפות, הפסיק לקחת את תרופותיו וכי היא חוששת שהוא יחזור לתקוף נערות

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בשבוע את מעצרו של מיכאל צפריר, תושב העיר בן 33, החשוד שניסה לאנוס ולבצע מעשים מגונים בנערה כבת 15. צפריר הוא עבריין מין מוכר שבעבר אף ריצה 15 חודשי מאסר בגין ניסיון אונס של ילדה בת 12 בנסיבות דומות.

על פי החשד, ביום שבת האחרון התנפל צפריר על הנערה, שהלכה ברחוב בן גוריון בפתח תקווה, וניסה לגרור אותה לפינה חשוכה ולאנוס אותה בכוח ובאלימות. הנערה התלוננה על התקיפה במשטרה, שפתחה בחקירה למציאתו של החשוד.

אתמול הגיעה אמו של החשוד לתחנת המשטרה וסיפרה לשוטרים שבנה, בעל עבר פלילי, המטופל בין היתר בבית חולים, הפסיק לקחת תרופות לדיכוי היצר המיני וכי היא חוששת שהוא יחזור לסורו. בשיחה עם האם הבחינה החוקרת מירב כהן, מהיחידה המרכזית של מחוז מרכז, בפרט מסוים שעורר את חשדה: האם סיפרה כי בנה נוהג להגיד משפט מסוים. אותו משפט נאמר גם לנערה שהותקפה ביום שבת.

מיד עם תום חקירתה של האם נעצר בנה החשוד והובל לחקירה, בה קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו. גורמים במשטרה ציינו כי מדובר בחשוד שהפרופיל שלו מתאים למספר מקרי אונס נוספים שאירעו באזור התקופה האחרונה. "אנחנו בודקים אם החשוד עומד מאחורי מקרי אונס נוספים, בעיקר בקרב נערות קטינות", אמר אחד הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully