וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני יגיע בפברואר לנאום במשכן הכנסת

פנחס וולף

29.12.2009 / 13:39

ראש ממשלת איטליה ינאם במליאה באיטלקית במהלך ביקורו בכנסת. יו"ר ועדת הכנסת: "ההחלטה להזמין את ברלוסקוני היא ביטוי להערכה שהכנסת רוחשת לו"

ועדת הכנסת אישרה היום (שלישי) את ביקורו של ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני בכנסת. במהלך הביקור שיתקיים בחודש פברואר ינאם ברלוסקוני במליאה באיטלקית. בכך יהיה ברלוסקוני המנהיג הראשון שיישא דברים בפני חברי הכנסת ה-18.

יו"ר ועדת הכנסת חבר הכנסת יריב לוין (ליכוד) אמר כי "ההחלטה להזמין את ראש ממשלת איטליה להיות המנהיג הזר הראשון שנואם בפני הכנסת ה-18 היא ביטוי להערכה ולהכרת התודה שהכנסת והציבור בישראל חשים כלפי ראש ממשלת איטליה והעם האיטלקי, שהם מידידיה הטובים והאמיצים של ישראל זה שנים רבות".

בכנסת הקודמת ביקרו בכנסת בין היתר קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, שנאמה במליאה במרץ 2008. ההסכמה לנאומה בגרמנית לא עברה בצורה חלקה כמו במקרה הנוכחי. שני נציגי האיחוד הלאומי, אורי אריאל ואריה אלדד התנגדו. בעת נאומה, אלדד אף הקריא באודיטוריום שיר של אורי צבי גרינברג על היחס ליהודים בשואה.

במאי 2008 נשיא ארצות הברית דאז, ג'ורג' בוש, נאם במליאה במסגרת ביקורו האחרון בישראל. בעת נאומו היו אלה דווקא חברי הכנסת הערבים שמחו. אלה הניפו שלטים עם הכיתוב: "we shall overcome" וקראו קריאות נגדו. בעת נאומו, חברי הכנסת נעמדו על רגליהם ומחאו כפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully