וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשיח מעזה קורא לפיוס בין חמאס לאבו מאזן

ניר יהב כתבנו לענייני ערבים

28.12.2009 / 20:25

אבו עומאר מוחסיין, תושב הרצועה, רוכב על סוס ברחבי העיר עזה, כשהוא נושא שלט הקורא לאחדות בין פתח לחמאס. האם הוא יצליח במקום בו מצרים נכשלה?

במשך חודשים ארוכים מנסה לשווא מצרים להביא לפיוס פנים-פלסטיני בין חמאס לפתח. כל הסבבים של שיחות הפיוס שנערכו בקהיר נכשלו, המעצרים ההדדיים בעזה ובגדה רק הולכים ומתגברים, והכבוד ההדדי מתחלף באיבה עמוקה. אך אולי במקום שמצרים נכשלה, אבו עומאר מוחייסן יצליח. מוחייסן, תושב עזה, רוכב על סוסו ברחבי העיר עזה, כשהוא נושא שלט הקורא לאחדות בין פתח לחמאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומאר מוחסיין רוכב על חמורו ברחבי העיר עזה כשהוא נושא שלט הקורא לאחדות בין פתח לחמאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על השלט שנושא מוחייסן מופיעות זו לצד זו תמונותיהם של יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן וראש ממשלת חמאס ברצועת עזה איסמעיל הניה. מתחת לתמונותיהם מופיעה תמונה של ספינה ומתחתיה נכתב: "האחדות היא ספינת ההצלה".

מסביב לתמונות הגדולות מופיעות גם תמונות קטנות של יו"ר הרשות לשעבר יאסר ערפאת, מייסד חמאס השייח' אחמד יאסין, ומייסד הג'יהאד האיסלמי פתחי שקאקי, שחוסל במלטה בשנת 1995.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על השלט מופיעות תמונותיהם של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וראש ממשלת חמאס ברצועת עזה איסמעיל הניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה מאחל מוחייסן לתושבי רצועת עזה לקראת השנה האזרחית החדשה? "אני חולם על שלום וטוב לעם הפלסטיני בשנת 2010", אמר לאתר הערבי-ישראלי 'פאנט'. "אני מקווה שבמקום פילוג, כל הפלגים הפלסטינים יתאחדו למען מולדתם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מקווה שבמקום פילוג, כל הפלגים הפלסטינים יתאחדו למען מולדתם". מוחייסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully