וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה של קנדי עם הנשים העירומות - זיוף

נשיא ארה"ב לשעבר נראה בצילום שנחשף היום, כשהוא מבלה על יאכטה בחברת 4 נשים עירומות. מספר שעות לאחר פרסום התמונה התברר כי היא מזויפת, ומקורה בכלל במגזין פלייבוי ישן

ג'ון קנדי הספיק להיות נשיא ארצות הברית שלוש שנים לפני שנרצח ב-1963 על ידי לי הארווי אוסוולד, אבל זה לא מפריע לאמריקאים להמשיך לנבור בחייו ולנסות לחשוף פרטים אינטימיים מעברו. בתמונה שפורסמה היום (שני) באתר הרכילות TMZ, נראה הנשיא, בימים שעוד היה סנאטור צעיר, מבלה על יאכטה יחד עם נשים עירומות. התמונה עוררה עניין רב בארצות הברית ומחוצה לה, אך מספר שעות לאחר פרסומה החלו לצוץ טענות כי מדובר בזיוף והאתר שפרסם אותה הודה לבסוף - עבדו עלינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

כדי לוודא שלא מדובר בזיוף פוטשופ, הזמין האתר מומחים שיבחנו את התמונה, בהם פרופסור ג'ף סדליק, מומחה לצילום משפטי, שאמר כי מספר נתונים מעידים על כך שהצילום ככל הנראה אותנטי – הנייר עליו הוא מודפס תואם את הנייר שעליו הודפסו תצלומים בשנות החמישים, וכן התאורה וההצללה אינם מעידים על כך שהתמונה עברה מניפולציה גרפית כלשהי. שני ביוגרפים של קנדי אף אישרו כי הם מאמינים שאכן מדובר בתצלום של ג'יי.אף.קיי.

למרות הטענות הללו, מספר שעות לאחר שפרסם את התמונה החל האתר עצמו לפקפק באמיתותה. הודעת אימייל שנשלחה לעורכי האתר טענה כי התמונה המדוברת היא רפרודוקציה של תמונה שפורסמה במגזין "פלייבוי", ב-1967. האתר פנה לעורכי המגזין ואלה אכן אישרו כי תמונה דומה, רק בלי הנשיא המת ובצבע, פורסמה במגזין העירום.

בצילום המזוייף ניתן לראות את קנדי משתזף על סיפון יאכטה בחברת שתי נשים עירומות, בעוד ששתי חברות נוספות, עירומות אף הן, קופצות אל המים. ב-1956, אז נטען שצולמה התמונה לפי האתר, היה קנדי כבר נשוי לג'קי, שהיתה בהריון בזמן שבעלה נסע לחופשה בת שבועיים במי הים התיכון. בזמן שקנדי הצעיר בילה יחד עם אחיו בובי הובהלה ג'קי לבית החולים, שם עברה ניתוח קיסרי וילדה ולד מת.

אתר הרכילות שפרסם את התמונה טען, שעדו האמין באמיתותה, כי לו התפרסמה כשקנדי עוד היה בחיים, היא היתה עשויה לשנות את מהלך ההיסטוריה. בימים ההם לא היה נהוג לפרסם פרטים אישיים על חיי המנהיגים ומרבית הציבור האמריקאי לא היה מודע להרפתקאות המיניות של קנדי הצעיר, שנבחר לנשיאות בין היתר בשל ערכי המשפחה להם הטיף ובזכות משפחתו הצעירה והפוטוגנית. מומחים היסטורים מעריכים, כי לו ידעו האמריקאים על אורח חייו של קנדי ייתכן שלא היה נבחר כלל כמועמד לנשיא, או שלחלופין היה מפסיד במערכת הבחירות ליריבו, ריצ'ארד ניקסון. כיום ניתן רק לשער כיצד היה הדבר משפיע על ההיסטוריה האמריקאית והעולמית לו היה עומד ניקסון בראש המדינה בימים של שיא המלחמה הקרה ומשבר הטילים בקובה ושיא מאבק השחורים במדינה לזכויות שוות.

(פרסום ראשון: 18:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully