וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר נסוג מרכישת הנסון

אורה קורן

28.12.2009 / 16:18

צביקה לבנת, מנכ"ל משותף בכלל תעשיות שבשליטת דנקנר, הודיע היום על ביטול העסקה לאחר שנתקלה בהתנגדות מצד הממונה על ההגבלים העסקיים

צביקה לבנת, מנכ"ל משותף בכלל תעשיות, הודיע היום על ביטול העסקה לרכישת הנסון על ידי משאב. מהחברה נמסר, כי היא מוותרת על העסקה לרכישת הנסון לאחר שבדקה את המהלך במשך כמה חודשים.

"אף שטרם ניתנה החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, בקשר עם העסקה לרכישת הנסון על ידי משאב, הביעה הממונה את אי שביעות רצונה מהעסקה ולפיכך הודיע לבנת כי הוסכם עם קבוצת היידלברג הגרמנית על ביטול העסקה", נמסר בהודעה.

לבנת אמר, כי "משאב וכלל תעשיות יקדישו את משאבי הניהול שלהן לטובת עשייה עסקית והכל תוך שיתוף פעולה ותיאום עם הרשויות הרלבנטיות".

כפי שפורסם ב-TheMarker, רשות ההגבלים התכוונה להודיע על פסילת העסקה מחשש לפגיעה בתחרות. עיקר החשש של הרשות היה, שחברת נשר, חברה בת של משאב ומונופול ביצור מלט, תפלה לרעה מתחרים של הנסון באספקת מלט באיכות, או בשירות. קן אמורה היתה לפרסם החלטתה בימים הקרובים.

בנוסף, הנסון סרבה להתחייב להמתין לערעור משאב על עסקת הממונה וההערכות היו, שמשאב תעדיף להתמקד בעשיה עסקית לא להשקיע בערעורים שעשויים להימשך מעל שנה, ושבסופם ממילא לא תוכל לממש את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully