וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר לשעבר הורשע באספקת סמים לעציר

גלעד גרוסמן

28.12.2009 / 15:34

אברהם ארז, שוטר לשעבר ביחידת ליווי עצורים רכש בשנת 2003 סמים עבור עצור. ביהמ"ש הסתמך על עדות של קצין משטרה אחר, הרשיע אותו בעבירות של תיווך בעסקת סם מסוכן והפרת אמונים

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע בצהרים (שני) את אברהם ארז, שוטר לשעבר ביחידת ליווי עצורים, בעבירות של תיווך בעסקת סם מסוכן והפרת אמונים, זאת על פי כתב אישום שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים. בשנת 2003 השוטר רכש סמים עבור עצור.

הראיה העיקרית נגד ארז היתה עדותו של קצין משטרה לשעבר, שנעצר בחשד למעורבות בעסקת נשק, ואשר סיפר שבזמן ששהה בתא העצורים, ראה כיצד עצור אחר נותן לארז 100 שקל כדי שירכוש עבורו מנת סם. לאחר שקיבל מהשוטר הירואין, הסניף אותו יחד עם עצור נוסף, כאשר הקצין לשעבר מסתיר אותם ממצלמת הווידיאו שבתא.

הקצין סיפר עוד, כי שני העצורים שהיו עמו בתא שוחחו ביניהם על הדרכים להשיג סמים בעתיד אם ייעצרו, ואחד מהם אמר "אל תדאג, ארז מ'צופר, הוא קיבל מתנות לחגים, קיבל כסף".

אחד העצורים שישבו בתא, ושהוקלט משוחח בטלפון עם ארז, העיד שהוא לא זכר אם ניסה לפתות את השוטר לקנות לו סמים, והוסיף שהוא יודע שארז לא העביר לו סם. מנגד, ארז טען כי העצור ניסה לפתות אותו לרכוש עבורו סמים ללא הצלחה.

"הדברים שמסר המתלונן הם חד משמעיים ואינם משאירים מקום לפרשנות", כתב השופט דניאל בארי בהכרעת הדין. "קיימות שתי אפשרויות, אפשרות אחת היא של עלילה זדונית ואפשרות שנייה היא של מסירת גרסת אמת". הוא קבע שהעדות של הקצין לשעבר אמינה, ואילו עדותו של ארז בלי אמינה, ולכן החליט להרשיעו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully