וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ השקעות מאשדוד חשוד שגנב מיליונים

רמי שני

28.12.2009 / 12:25

בעקבות מכתב אנונימי שהגיע למנהלי בנק מסד באשדוד, נפתחה חקירה שהעלתה חשד כי יועץ השקעות בבנק גנב כ-5.5 מיליון שקלים מלקוח. החשוד מכחיש את החשדות ומעצרו הוארך

תושב אשדוד בן 29 העובד כיועץ השקעות בבנק מסד, נעצר בחשד שהוציא במרמה מאחד מלקוחותיו סכום של כחמישה וחצי מיליון שקלים. במשטרה חושדים כי היועץ, מרט גלמן, השתמש בהרשאת הלקוח כדי לגנוב את הכסף. בצהרים (שני) האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו של גלמן בארבעה ימים.

יחידת חקירות הונאה של מחוז הדרום פתחה בחקירה בעניינו של יועץ ההשקעות, לאחר שבהנהלת הבנק התקבל מכתב אנונימי המפרט שורה של מעשי הונאה לצד הבעת חרטה על מעשים אלו.

גלמן עזב את הארץ זמן קצר לאחר שהמכתב הגיע לבנק ושב לאחר שלושה שבועות. לאחר מכן הוא זומן לפגישה עם מנהלי הבנק, שם דווח לו כי בעקבות המכתב הוחלט להגיש נגדו תלונה במשטרה ולפתוח כלפיו בחקירה. בעקבות תלונת הבנק, החליט גם הלקוח להגיש תלונה במשטרה.

מהחקירה עולה שחלק מהכסף הועבר לחשבונותיו של גלמן עצמו. פרקליטתו, עו"ד דפנה זאק, הודתה במהלך הדיון בהארכת המעצר, כי גלמן הוא זה ששלח את המכתב המדובר. אנשי יחידת חקירות הונאה מבצעים את החקירה ביחד עם חוליית הביקורת של הבנק, היכולה לעקוב אחר נתיבי הכסף שנגנב מהחשבון. החוקרים ציינו שגלמן אינו משתף פעולה ושהוא מכחיש את החשדות נגדו, זאת למרות ההודאה במכתב שהעביר למנהליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully