וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערנות השוטרים מנעה קטטה המונית באשקלון

רמי שני

27.12.2009 / 21:37

שוטרי סיור שפעלו באשקלון עצרו קבוצה של צעירים שהיו בדרכם להתעמת עם חבורה אחרת בעיר. הצעירים נשאו עימם נשק קר. הסיבה לקטטה: נזק לחלון

ערנותם של שוטרי סיור מנעה היום (ראשון) התקלחות של קטטה המונית באשקלון. אחד הסיורים שפעל בעיר הבחין בקבוצה גדולה של כעשרה בני נוער, נעים באופן חשוד באחד מרחובות העיר. אנשי הסיור הזעיקו צוות פקחי נוער וביחד הם עיכבו תשעה מחברי הקבוצה לחקירה. הסתבר כי חשדם היה מוצדק. "התברר לאנשי הסיור, שהנערים נושאים עימם נשק קר, שכלל אלות וסכין", סיפר מפקד משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בונפלד, "ההערכה של שוטרי הסיור ופקחי הנוער היתה, שהם עמדו בפני קטטה מתוכננת עם קבוצת נוער יריבה בעיר".

בין העצורים בני נוער תושבי אשקלון ומחוץ לעיר. כל התשעה הם בגילאי 14–15. העצורים הובאו לחקירה בה שיתפו פעולה וסיפרו על מטרתם. "הם אישרו בעצם, שהיתה להם כוונה לבוא במגע אלים עם קבוצה יריבה", אמר סנ"צ בונפלד. "הרקע כפי שעולה בחקירה הראשונית, הוא גרימת נזק לחלון בית של אחד מקרובי השותפים לקבוצה".

במשטרה ביקשו להפעיל על בני הנוער שעוכבו בדרכים חינוכיות כדי לתת להם הזדמנות לשוב לדרך הישר. זאת באמצעות ביצוע החקירה בעודם במעצר בית בתנאים מגבילים, אך המאפשר להם להגיע למוסדות החינוך בהם הם לומדים. מפקד תחנת אשקלון, שיבח את שוטרי הסיור ופקחי הנוער על ערנותם.

באשקלון הושק בשבוע שעבר פרויקט "עיר ללא אלימות". בטקס ההשקה, חתמו חברי מועצת הנוער בעיר על חוזה למניעת אלימות יחד עם מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן, צמרת המחוז הדרומי של המשטרה, אנשי משטרת אשקלון, אנשי משרד החינוך ואגף החינוך העירוני, ראש העיר בני וקנין, אנשי ועד ההורים וגורמים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully