וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אסי אבוטבול איים על מפקד הכלא?

איילה חננאל

27.12.2009 / 21:34

אסי אבוטבול חשוד שאיים על מפקד הכלא בו הוא מרצה מאסר. אבוטבול שלח מכתב איום למפקד לאחר שזה סירב לאפשר לו להביא כיבוד ביתי למסיבת בת מצווה של קרובת משפחתו בכלא

העבריין אסי אבוטבול נעצר הערב (ראשון) בחשד שאיים על מפקד הכלא בו הוא מרצה מאסר כראש ארגון פשע. בעקבות האיומים, תיגברו בשב"ס את האבטחה סביב מפקד הכלא, גונדר משנה ד'. אבוטבול נעצר על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות וחוקרי יחידת לה"ב 433 והוא יובא מחר להארכת מעצר. על פי החשד, אבוטבול שלח למפקד כלא גלבוע מכתב איומים לאחר שפנה לפני כחודש למנהל בית הכלא בבקשה לאפשר לו לקיים במקום מסיבת בת מצווה לאחת מבנות משפחת אבוטבול.

מפקד הכלא הסכים לאשר את עריכת המסיבה אך התיר זאת בתנאי שבמסיבה לא ינכחו יותר מעשרה מוזמנים שכולם בני משפחה מדרגה ראשונה. מפקד הכלא אף סירב לבקשתו של אבוטבול לאפשר הבאת כיבוד מהבית, והסכים רק כי במסיבה יהיה כיבוד הנמכר במזנון הכלא.

בעקבות הסירוב שלח אבוטבול אל מפקד הכלא מכתב שבשב"ס פירשו כאיום על חייו ועדכנו במידע את חוקרי היאחב"ל שעצרו הערב את אבוטבול.

גורמים בשב"ס סיפרו לוואלה! חדשות כי "ברגע שאמרו לאבוטבול שהוא לא יכול להביא אוכל, זה מה שככל הנראה הכעיס אותו". הם הוסיפו כי במכתב שנשלח למפקד בית הכלא הוא כתב "אתה אדם רע ואני אמחק אותך". בשב"ס רואים את המעשה בחומרה, אך מציינים כי לא מדובר במעשה מתוחכם מצידו של אבוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully