וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על המפכ"ל: "סומנת לעולם הבא"

איילה חננאל

27.12.2009 / 20:37

האבטחה סביב מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, תוגברה בעקבות מכתב איום שנשלח ללשכתו, בו נכתב בין היתר כי "יום הדין שלך קרב". כיוון החקירה של השב"כ: הימין הקיצוני

האבטחה סביב מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, תוגברה בעקבות איומים על חייו. בשבוע שעבר התקבל מכתב איום במערכת הביטחון ואצל המפכ"ל, כך דווח אמש (ראשון) בחדשות ערוץ 2.

במכתב, שהופנה אל המפכ"ל, נכתב בין היתר כי "אתה סומנת לעולם הבא" וכי "יום הדין שלך קרב". כיוון החקירה המרכזי של השב"כ, שחוקר את הפרשה, מתרכז בימין הקיצוני. זאת, בעקבות דברים שאמר המפכ"ל לאחרונה נגד המתנחלים שפועלים נגד הקפאת הבנייה, ולפיהם "הפורעים חצו הפעם קו אדום".

לפני כעשרה ימים אמר כהן במהלך הערכת המצב השבועית של המשטרה כי "העלייה החמורה באלימות ובהתנגדות כלפי שוטרים ועובדי ציבור חורגת ממחאה לגיטימית וחופש ביטוי". בהתייחסו לאלימות ואיומים מצד מתנחלים על רקע הקפאת הבנייה בגדה אמר כהן: "האיומים המשמעותיים כלפי גורמי אכיפת החוק שתכליתם לרפות את ידיהם' מהווה חציית קו גבול".

לדברי כהן, "אלימות ופגיעה ברכוש, יטופלו על ידי מערכת אכיפת החוק וגורמי הביטחון בנחישות כדי למנוע הסלמה בסדר הציבורי. לכלל הכוחות הנושאים במשימה והפועלים על פי הנחיית הדרג המדיני, מוענק גיבוי מלא למימוש אכיפת החוק ולהם יינתנו כל הכלים החוקיים למצות את הדין עם מפירי החוק וזאת תוך שמירה על האיזונים הנכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully