וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית רהט: "להשאיר נשקי החיילים בבסיס"

רמי שני

27.12.2009 / 20:20

בעקבות רצח החייל הבדואי בידי חברו בקניון בבאר שבע קרא ראש עיריית רהט, המשתייך לתנועה האיסלמית, לא לתת לחיילי צה"ל הבדואים לצאת עם נשק אישי מבסיסם בסוף השבוע

שי מכלוף

(צילום: יוסף בדלוב ושי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ראש עיריית רהט, פאיז אבו סהיבן, קרא היום (ראשון) בעקבות הרצח של חייל מגדוד בסיור הבדואי בידי חברו בקניון באר שבע, לא לתת לחיילים בדואים לצאת לביתם בסופי השבוע עם נישקם האישי. לדבריו, הנשק משמש במקרים רבים את החיילים לביצוע ירי בחתונות או ירי פלילי אחר. "מדובר בצעירים חמומי מוח לעיתים הם קלי יד על ההדק, זה התבטא היום בקניון וזה יכול להתבטא גם במקומות אחרים", אמר. אבו סהיבן משתייך לתנועה האיסלמית המתנגדת לשירות של חיילים בדואים בצה"ל.

חייל בן 19 נהרג הבוקר לאחר שחברו - גם הוא חייל - פתח לעברו בירי בקומה התחתונה בקניון בבאר שבע. החייל נפגע משלושה כדורים בגבו, נפצע באורח אנוש, ומת מפצעיו בבית החולים. הירי, שבוצע מטווח קצר, אירע ככל הנראה על רקע סכסוך שהתפתח בין שני החיילים, תושבי רהט, המשרתים בגדוד הסיור הבדואי (גדס"ר).

מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, אמר לוואלה! חדשות שמחקירה ראשונית עולה, כי ככל הנראה התלהט ויכוח בין השניים שהתפתח על רקע שימוש במכשיר טלפון סלולרי. הוויכוח הוביל לאחר מכן לירי.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully