וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שליט יישאר בשבי עד שישראל תיכנע"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.12.2009 / 16:53

ועדות ההתנגדות העממית, אחד משלושת הארגונים המחזיקים בחייל החטוף גלעד שליט, פרסמו הודעה לרגל יום השנה למבצע עופרת יצוקה והבהירו כי "נמשיך להיות הסיוט של ישראל"

ועדות ההתנגדות העממית, אחד משלושת הארגונים המחזיקים בחייל החטוף גלעד שליט, הודיע היום (ראשון) כי החייל החטוף גלעד שליט יישאר בשבי בעזה "עד שישראל תיכנע לדרישות שוביו, ותפסיק לנקוט בסחבת". בהודעה שפרסם הארגון לציון שנה למבצע "עופרת יצוקה" נמסר עוד כי פלגי ההתנגדות בעזה ובגדה ימשיכו להיות "הסיוט שהורס את חלומה של ישראל לייהד את ירושלים ולשדוד את אדמותינו".

בתוך כך, דיווחו הבוקר מקורות פלסטינים ומצרים לעיתון סעודי כי ראש הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, נמצא בקהיר, שם הוא ממתין עד לסיום ההתייעצויות של משלחת חמאס מרצועת עזה עם הנהגת הארגון בדמשק בכל הנוגע לתשובת ישראל למתווה עסקת שליט. על פי המקורות, אם הנהגת הארגון תקבל את ההצעה הישראלית, יורה ג'עברי לזרוע הצבאית של חמאס להיערך לביצוע העסקה. "התשובה צפויה להינתן תוך ימים", אמרו.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר למאמצים לשחרור שליט. בישיבת שרי מפלגתו לפני ישיבת הממשלה השבועית, אמר נתניהו: "בשלב זה אין עסקה ולא ברור אם בכלל תהיה עסקה. אם זה יגיע להצבעה מעשית, אביא זאת לממשלה, אך אנחנו עדיין לא שם, ואינני יודע אם נהיה שם".

נתניהו גם הודיע, כי ייפגש השבוע עם נשיא מצרים חוסני מובארק. לדבריו, "ביום שלישי אפגש עם נשיא מצרים לבקשתי. יש לנו עניין לקדם את תהליך השלום בכל מיני דרכים. היה כאן שר המודיעין המצרי עומאר סולימאן. אמשיך בדיאלוג החשוב הזה". נתניהו אמר כי הוא ביקש גם משר התמ"ת בנימין בן אליעזר להצטרף אליו לנסיעה.

דמויות קרטון בהדמיית גלעד שליט שהוצבו היום, 21 בדצמבר 2009 , מחוץ למשרד ראש הממשלה בזמן ששבעיית השרים מתכנסת בעניינו. עומר מירון
מיצג דמויות הקרטון למען שחרורו של גלעד שליט/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully