וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות הסילבסטר הקווירי באירופה

ארז ביאלר

28.12.2009 / 23:39

סילבסטר ורוד באמסטרדם, מסיבת פטיש עור וגומי בפריז ופסטיבל חורף לוהט בספרד - אירופה מלאה במסיבות לבנים, בנות ומה שבאמצע. הנה כמה מומלצות

כשביקשתי מלון שלא יעשה עניין אם אני אביא מישהו לחדר, חווה מסוכנות הנסיעות הקבועה שלי אמרה שאין לה מושג על אני מדבר – "מלון שלא יעקם לי את הפנים אם אני מבקש מיטה זוגית ואנחנו שני בנים" הסברתי.

חווה התקשתה למלא אחר הבקשה המשונה. היא הרי לא תתחיל לעבור על רשימת בתי המלון, כדי לבדוק האם הם ידידותיים למשתמש הקווירי, האם הם מצויים במיקום הנוח ביותר כדי לתור את החלק הוורוד של העיר והאם אפשר להזמין דרכם כרטיסים למסיבות הסילבסטר הכי לוהטות.

אז איפה הכי כדאי לבלות בסילבסטר?

מסיבת תחתונים לוהטת לגברים בלבד - אמסטרדם

אמסטרדם ידועה בחגיגות הפרועות המתקיימות בה בסוף השנה האזרחית. בשבוע האחרון של שנת 2009 מתוכננים מספר אירועים גדולים המארחים את מיטב ה DJ's ביבשת, הסצינה ההולנדית הגאה חוגגת כמו שרק היא יודעת.

פסטיבל הסילבסטר הגאה של קפה דה אנגל יפתח במסיבה שטה על סיפונה של האונייהמזח 14 על סיפון ה PURELINER אשר תצא להפלגה מנמל אמסטרדם, מזח 14, ב-31 בדצמבר בשעה 22:30. ההפלגה תימשך ארבע שעות, כולל הפסקה בצ'רץ' בר, העורך את ליין ההורנבאל החודשי המוגדר כליין למופקרות, חסודות, מלכות, סרסורים, זונות, דייקיות, טראנסיות וכו'. אם מתחשק לכם לחגוג במסיבה בה תוכלו לנענע את הסחורה, תוכלו להמישך משם למועדון המרקאנטי, בו נערך ליין הראפידו אשר חוגג סיום שנה של חגיגות. האירוע מתוכנן להימשך עד 5 בבוקר.
Jan Van Galenstraat 6-10, Amsterdam

ביום שלאחר מכן (1 בינואר 2010) מתוכננת ב-CLUB CHURCH מסיבת תחתונים לוהטת עד 4 בבוקר לגברים בלבד. יום אח"כ הסופר מארשה חוזר למרקאנטי באמסטרדם עם מהדורת ערב ראש השנה האזרחית, מסיבה הנועלת רשמית את סוף השבוע האחרון של שנת 2009. ליין זה הוא אחד מהמפורסמים באירופה ושמו יצא למרחוק.
Kerkstraat 52, 1017 GM AMSTERDAM


לבנות שמור בר הלסביות הוותיק בעיר ה-SAAREIN (ELANDSSTRAAT 119, AMSTERDAM) אשר מציע עיצוב אותנטי מהמאה ה-19 ובמקור (1978) היה מקום מפגש לנשים בלבד.
Elandsstraat 119 Amsterdam

אש וקלאברים על הרחבה - ברצלונה

בברצלונה פותחים את השנה עם ארוע קלאברי ענק. פסטיבל החורף של קבוצת מאטינה הוא אחד מאירועי הקלאברים החשובים שיש לאירופה להציע. קבוצת המאטינה, הפועלת בין השאר בספרד ובלונדון, מפיקה בכל בינואר פסטיבל חורף חגיגי במיוחד, הכולל מייצגי תאורה ואש, DJ's, הופעות חיות ופעלולנים, כולם עטופים בהפקה גראנדיוזית מבטיחה.

מלבד פלייליסט מרשים של הדיג'יים הטובים באירופה, צפויות הופעות חיות של רקדנים, וידאו ארט, פעלולני אוויר ומיצג אמנותי מיוחד. זהו ארוע מדובר שלא תרצו שיגמר.

Pavello Olimpic Badalona

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מלא ממתקים אלקטרוניים - לונדון

בערב ראש השנה האזרחית יתקיים דו קרב ענקי האלקטרו מבית DFA וה-Horse Meat Disco אשר מתרחש במועדון ה-Cargo בלונדון. אוכלוסיית הדובים לא נשארת בערפל וחוגגת בעצמה את סוף השנה בליין "טונקר" שבמועדון האיגל.

לקראת הבוקר שווה להגיע אל מועדון ה-Fire בו תתקיים התאחדות כל הליינים בלונדון לבוקר הזוי אחד ומלא ממתקים אלקטרוניים, זיקוקי דינור והרבה בחורים מיוזעים.

לבנות, ה-Bird Club מתכננת מסיבה חללית קווירית בהשראת המאה ה-21 לכבוד 2010 ב-31.12.09. מלבד הופעות דראג, קאמפ ומה שביניהן, SHEJ's מקומיות יעלו ויתנו סטים חלליים מיוחדים. בין המגיעות בתלבושת חללית עתידנית תתקיים תחרות המזכה בפרסים. אח"כ להירגע עם איזה פאיינט של בירה ביד באחד מהפאבים המשובחים בעיר.

The Oak Bar - 79 Green lanes ,London

רקדני גוגו וחדרי חושך - ניס, צרפת

בניס, שבצרפת, חוגגים מסיבת סוף שנה של 14 שעות לפי מיטב מסורת הסירקיט הצרפתית. את המסיבה תפיק קבוצת ריינבו פאואר ב-31.12.09 באקרופוליס בניס, צרפת, תחת השם Rainbow Revolutions.

האירוע יכלול מייצגי תאורה ואש, זיקוקין, לייזרים, רקדני גוגו סקסיים, חדרי חושך ורשימת DJ's שלא היו מביישים את האומן, כולל אורח הכבוד מלונדון DJ DANNY VERDE אשר השתתף וערך מסיבות סירקיט רבות. כרטיס במכירה מוקדמת נע בין 40 ל-65 יורו וכולל משקה ראשון.

Boulevard Risso 58 NICE, France

המידע באדיבות האתר The GayWay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully