וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הנשק שנתפס בשכם הרג את הרב חי

איילה חננאל

27.12.2009 / 11:03

כלי הנשק שנתפסו ברשות פעילי "גדודי חללי אל אקצא", שחוסלו בפעולת צה"ל, נשלחו למעבדה לזיהוי הפלילי. שם נקבע כי מאחד מהם בוצע הירי שהרג את הרב מאיר חי בשבי שומרון

משטרת מחוז ש"י מסרה היום (ראשון) כי מבדיקה ראשונית עולה שכלי הנשק שנתפסו ברשות פעילי גדודי חללי אל אקצא, שחוסלו בפעולת צה"ל אתמול, הם כלי הנשק באמצעותם בוצע הפיגוע בו נהרג הרב אבשלום מאיר חי. "כלי הנשק נשלחו לבדיקה במעבדות הנשק של הזיהוי הפלילי במשטרה' ובבדיקה ראשונית עולה כי אחד מכלי הנשק שנתפסו זוהה ככלי הנשק בו בוצע הפיגוע", נמסר בהודעת המשטרה.

מבצע צה"ל בשכם להרג המחבלים שביצעו את פיגוע הירי. דובר צה"ל
כלי הנשק שנתפסו ברשות פעילי הפתח/דובר צה"ל

שלושת מבצעי פיגוע נהרגו אתמול בלילה מאש צה"ל במבצע משולב של מספר כוחות צה"ליים באזור הקסבה של שכם. במקום התפתחו חילופי אש עם השלושה, לאחר שהתקבל מידע מהשב"כ לפיו מבצעי הפיגוע מסתתרים במקום. הכוחות הגיעו לאזור, שם התפתחו חילופי אש כבדים, שבסיומם נהרגו שלושת החמושים הפלסטינים.

הפלסטינים דיווחו כי השלושה הם פעילים בזרוע הצבאית של פתח - גדודי חללי אל-אקצא. המקורות דיווחו כי ההרוגים הם ענאן סובח, פעיל בזרוע הצבאית בעיר שקיבל באחרונה חנינה מלאה במסגרת הסכם המבוקשים בין ישראל לרשות, ראיד סורכג'י ורסאן אבו שרח. יצויין כי גדודי חללי אל אקצא נטלו אחריות לפיגוע הירי ביום חמישי, בו נרצח הרב מאיר אבשלום חי מההתנחלות שבי שומרון. בביתם של השלושה בשכם נמצאו שני רובי אם-16, אקדח ותחמושת רבה.

לפי הדיווחים, כוחות גדולים של צה"ל פשטו על שכם בשעה 4 לפנות בוקר, כיתרו את העיר העתיקה והטילו עוצר על אזורים רבים, בעיקר על רחוב כשיכי. על פי דיווח בסוכנות הידיעות "מען", חיילי צה"ל כיתרו שלושה בתים, שניים מהם בעיר העתיקה ושלישי באזור ראס אל-עין, שם נהרגו שניים מהפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully