וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על שליט: "אין עסקה ולא ברור אם תהיה"

27.12.2009 / 11:27

בעקבות חיסול חוליית מחבלים בשכם, שאחד מחבריה שוחרר מהכלא הישראלי, אמר נתניהו כי "הבעיה של מרצחים בשטח שיכולים לשוב לפעילות היא שיקול מרכזי בסוגיית שחרור שליט"

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) למאמצים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. בישיבת שרי מפלגתו לפני ישיבת הממשלה השבועית, אמר נתניהו: "בשלב זה אין עסקה ולא ברור אם בכלל תהיה עסקה. אם זה יגיע להצבעה מעשית, אביא זאת לממשלה, אך אנחנו עדיין לא שם, ואינני יודע אם נהיה שם".

בעקבות חיסול חוליית מחבלים בשכם, שאחד מחבריה השתחרר באחרונה מהכלא הישראלי, אמר נתניהו כי "הבעיה של מרצחים ומחבלים בשטח שיכולים לשוב לפעילות היא שיקול מרכזי במו"מ על שליט". לדברי נתניהו, הממשלה רוצה לפדות שבויים ועושה הכול כדי להחזיר את גלעד שליט, אבל "במקביל אנחנו צריכים לצמצם למינימום את הסיכון לאזרחינו".

בפתח ישיבת ההמשלה השבועית אמר נתניהו כי הוא "מבקש לברך את השב"כ ואת צה"ל על הפעולה המהירה נגד החוליה שביצעה את הפיגוע כלפי הרב מאיר חי ז"ל. המדיניות נגד הטרור ברורה. אנו נמשיך להגן בתקיפות ולהגיב על כל פגיעה באזרחי ישראל ועל כל ירי רקטות לעבר ישראל".

נתניהו גם הודיע, כי ייפגש השבוע עם נשיא מצרים חוסני מובארק. לדבריו, "ביום שלישי אפגש עם נשיא מצרים לבקשתי. יש לנו עניין לקדם את תהליך השלום בכל מיני דרכים. היה כאן שר המודיעין המצרי עומאר סולימאן. אמשיך בדיאלוג החשוב הזה". נתניהו אמר כי הוא ביקש גם משר התמ"ת בנימין בן אליעזר להצטרף אליו לנסיעה.

"מקווה שקדימה תיענה לבקשתי"

באשר להצעתו למפלגת קדימה להצטרף לממשלה, אמר נתניהו, כי "נפגשתי עם יו"ר האופוזיציה ציפי לבני. אמרתי לה שאני נחוש להרחיב את הממשלה. אני מקווה שקדימה תיענה לקריאתי כמו שבגין נענה לצו השעה ב-67' והצטרף עם 26 חברי הכנסת לממשלה מכהנת. היום כמו אז המאחד יותר גדול ממה שמפריד".

שר התשתיות עוזי לנדאו (ישראל ביתנו) התייחס אף הוא בפתח הישיבה לסוגיית הצטרפות קדימה לממשלה. לדבריו, "יש אתגרים חשובים וחשוב שתהיה הסכמה רחבה עליהם. אני בעד הרחבת הממשלה אך בלי שינוי קווי היסוד". על חיסול רוצחי הרב מאיר חי אמר: "צריך היה לפגוע בהם לפני שהם רוצחים. אני שמח שפגעו בהם לפחות אחרי. צריך להיזהר שכוחות הפלסטינים לא ינצלו את האימונים שלהם למעשי רצח נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully