וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.5 שנות מאסר לנהג שהרג בתאונת "פגע וברח"

קובי מנדל

27.12.2009 / 11:32

תושב חיפה פגע לפני כשנתיים בצעירה בעיר, נמלט מהמקום והתייצב במשטרה רק לאחר 11 שעות. בית המשפט: "חובה עלינו להקשות עם עברייני התנועה הקטלניים"

בית המשפט השלום בחיפה גזר הבוקר (ראשון) שנתיים וחצי מאסר בפועל ו-20 חודשי מאסר על תנאי על גיא קליינר, בן 30 מחיפה, בגין מעורבות בתאונת "פגע וברח" בה נהרגה צעירה לפני כשנתיים. קליינר הורשע בגרימת מותה ברשלנות של הולכת הרגל יוליה סריגייב בת ה-25 בחודש דצמבר 2007 בשדרות בן יהודה בחיפה. כמו כן, נגזרו עליו פסילת רישיון למשך 14 שנים ותשלום פיצוי בגובה 50 אלף שקלים למשפחתה של סירגייב.

קליינר נסע במכוניתו יחד עם חברתו בתום בילוי במועדון לילה, הוא פגע בסירגייב, העיפה לכ-40 מטרים והמשיך בנסיעה עד שנעצר שני קילומטרים מזירת האירוע. "משהבחין בנזקים הקשים שנגרמו למכוניתו, שב לרכבו והמשיך בנסיעה והתייצב במשטרה רק כ-11 שעות לאחר התאונה", נכתב בגזר הדין. הוא הורשע בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה אחרי פגיעה ואי עצירה במקום התאונה.

השופטת רחל חוזה ציינה בגזר הדין כי "הנאשם נטל את חייה של צעירה שכל עולמה היה לפניה וכי הענישה לא תוכל לבטל את תוצאות מעשיו באשר למנוחה, ומזיכרונה של אחותה לא נוכל למחוק את האירוע אשר התרחש מול עיניה ואשר ירדוף אותה כל ימי חייה". היא הוסיפה כי "חובה עלינו להקשות ידינו ולנהוג עם עברייני תנועה קטלניים ולא במידת הרחמים. בתי המשפט מצווים להטיל עונשים חמורים ומרתיעים, הכוללים מאסר בפועל ושלילת רישיון נהיגה לתקופה משמעותית ואפילו לצמיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully