וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאשר: אנשינו נהרגו בפיצוץ בביירות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.12.2009 / 9:07

דובר הארגון הודה כי 2 פעילי חמאס נהרגו בפיצוץ, שאירע אמש במכונית תופת בשכונת חריכ שבדרום העיר. "מתנהלת חקירה על מנת לבדוק מי עומד מאחורי הפיצוץ"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: עידן גוראל)

דובר חמאס איימן טהא אישר הבוקר (ראשון) כי שניים מאנשי הארגון נהרגו בפיצוץ בביירות, שאירע אמש במכונית תופת בשכונת חריכ שבדרום העיר. בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ערביה" אמר טהא כי מתנהלת חקירה על מנת לבדוק מי עומד מאחורי הפיצוץ.

על פי הדיווחים, בפיצוץ נפצעו עוד שישה אנשים. העיתון הלבנוני "א-נהאר" דיווח הבוקר כי הפיצוץ אירע לאחר פגישה של בכירי חמאס והג'יהאד האיסלמי שהתקיימה בלשכתו של בכיר הג'יהאד אבו עימאד רפאעי.

הפיצוץ אירע אתמול ב-21:00 בלילה אולם טרם התבררו נסיבות הפיצוץ וזהות הנפגעים. על פי מספר דיווחים, מכונית התופת הייתה שייכת לבכיר חמאס, ייתכן בכיר הארגון בלבנון עלי ברכה. על אף דיווחים שטענו שברכה נהרג בפיצוץ, התברר כי הוא לא נפגע.

על פי דיווחים אחרים, בפיצוץ נפגעו מספר אנשי חיזבאללה שפעלו לפירוק מטען הנפץ במכונית. מקורות בחיזבאללה מסרו לעיתון "א-נהאר" כי מבין הפצועים גם אנשי הארגון.

לאחר הפיצוץ הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה והטילו עוצר על השכונה וכן הוצבו מחסומים בכל הכניסות לאזור. הפיצוץ, כך לפי כלי תקשורת בלבנון, נועד לפגוע במטה חמאס בבירות אשר משמש לאימונים צבאיים של אנשי חמאס ואשר הכיל חומרי נפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully