וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחת הנרצחת לא ידעו שהיא עוסקת בזנות

איילה חננאל

27.12.2009 / 3:10

בני משפחתה של האישה, שגופתה נמצאה ביום שישי במכון ליווי בתחנה המרכזית בת"א, ביקשו שלא לפרסם את שמה. הנרצחת הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים. אין עדיין עצורים בפרשה

בני משפחתה של האישה שגופתה נמצאה ביום שישי באזור התחנה המרכזית בתל אביב, טוענים כי לא ידעו מה היה עיסוקה. האישה נמצאה במכון ליווי ועל פי הערכות המשטרה עסקה בזנות. האישה, שעבדה גם כקופאית בשנים האחרונות, הייתה נשואה ואם לארבעה ילדים. "היא ובעלה הם אנשים טובים ונורמטיביים, קשי יום, שעבדו שעות ארוכות לפרנס ארבעה ילדים מוצלחים,שלומדים בבית ספר ומשרתים בצבא", סיפרו קרובי משפחה של הנרצחת.

כאמור, הנרצחת הותירה אחריה ארבעה ילדים: בת משוחררת מצה"ל, בן בשירות סדיר, בת לפני גיוס ובן בן עשר. בתה הבכורה קיבלה את הבשורה על דבר רציחתה של אמה בעת טיול במזרח אליו יצאה לאחר שחרורה מהצבא. "הילדים היו מזועזעים כששמעו על דבר הרצח, זה פשוט נורא", סיפרו קרוביה של הנרצחת. "היא הייתה אמא טובה ומסורה שעבדה בסופרמרקט מצאת החמה עד צאת הנשמה". בני משפחתה של הנרצחת ביקשו שלא לפרסם את שמה.

גופתה של האישה נמצאה בערב יום שישי בבניין ברחוב סלומון בתל אביב, הסמוך לתחנה המרכזית הישנה, כשעליה סימני אלימות וחנק. כמו כן נתגלו סימני מאבק בחדר בו נמצאה. האישה, בת 39, נמצאה מוטלת ללא רוח חיים בדירה על ידי אחותה, שהגיעה לחפשה ברחובות התחנה המרכזית לאחר שלא יצרה עמה קשר במשך שעות.

הדירה בה נמצאה גופתה של האישה משמשת כמכון ליווי. צוות מד"א דן הוזעק לבית הדירות וניסה לבצע באישה החייאה, אך ללא הצלחה. ככל הנראה, היא מתה מספר שעות טרם נמצאה. שוטרי משטרת מרחב יפתח, בפיקוד ניצב משנה יורם אוחיון, הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. בשלב זה טרם נעצרו חשודים בפרשה.

"גיהנום של מין וסמים"

בשנה האחרונה אירעו על פי החשד לפחות שלושה מקרי רצח באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. בחודש מרץ השנה נרצחה אנט פרץ, יצאנית בת 69 מקרית גת. גם קורבן הרצח מיום שישי האחרון התגוררה עד לאחרונה עם משפחתה בקריית גת, ורק לאחרונה עברו לגור באזור המרכז.

פרץ נמצאה מתה בדירתה ששימשה כמכון ליווי ברחוב ארלינגר בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב. בני משפחתה של פרץ היו אלה שדיווחו על היעדרותה לתחנת קריית גת לאחר שלא נוצר עמה קשר. לאחר מכן הגיעו בני משפחתה לאזור התחנה המרכזית הישנה בניסיון נואש למצוא אותה. הם פנו לעוברי אורח והציגו תמונה של אימם. אחד מעוברי האורח זיהה את התמונה והפנה אותם לדירתה במכון הליווי. דלת הדירה היתה נעולה וילדיה פרצו את הדירה ומצאו את אימם ללא אורח חיים כשעל גופה סימני אלימות.

דירת החדר בה נמצאה גופת האשה ביום שישי הינה מכון הליווי השוכן בקומת הקרקע של הבניין "פין 1", שזכה לכינוי "גיהנום של מין וסמים". הבניין בנוי בצורת האות "ח" ובו שלוש קומות. בקומה העליונה מרוכזים כ-70 דירות, חדרים וכוכים שחלקם בנויים בתוך אחרים ובהם השתכנו זונות ומחוסרי בית ואילו בקומות הקרקע,ישנם עשרות דירות חדר המשמשות כמכון ליווי. לטענת גורמים במשטרה, "בעל המבנה מחתים את הזונות על חוזה שכירות חודשי כביכול, ואינן מוכנות להעיד נגדו. לטענת בעל המקום הוא לא יודע מה נעשה אצלו במבנה והוא רק משכיר את החדרים".

לפני כשלושה חודשים סייר במקום השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'. במהלך הסיור אמר השר כי המשטרה "הורידה את עקומת הפשע באיזור". שלשום בלילה היה מכון הליווי בפין 1 שוקק חיים. בין היתר עיכבה המשטרה לחקירה מספר יצאניות בניסיון להבין איך ייתכן ואיש לא שמע דבר מהמאבק שעל פי החשד התנהל בחדר הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully