וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ההורים אנסו והיכו את ילדיהם

איילה חננאל

26.12.2009 / 20:03

לפי החשד, האם כפתה על בתה בת ה-13 לקיים יחסי מין עם האב ואף ביצעה בה מעשים מגונים. כמו כן, בני הזוג חשודים בהכאת ילדיהם האחרים. הילדים הוצאו מחזקתם של ההורים

בני זוג מהשפלה נעצרו בחשד שביצעו מעשים מגונים ואנסו את בתם בת ה-13 והכו אותה ושניים מאחיה. בני הזוג בשנות ה-30 לחייהם נעצרו לפני כמה שבועות ושוהים במעצר בית. הילדים בהם הם חשודים שהתעללו הוצאו מחזקתם.

חקירת המקרה מתנהלת במשטרת לוד מזה חודש בעקבות תלונה שהגישה הבת נגד אימה העובדת כזונה ואביה החורג העובד כסרסור. בתלונתה סיפרה הבת כי הוריה נהגו לכפות עליה לצפות בהם מקיימים יחסי מין ולצפות עמם בסרטים פורנוגראפיים וכי במספר מקרים הכריחה אותה אימה לקיים יחסי מין עם אביה החורג. עוד אמרה כי באחד המקרים אמה ביצעה בה מעשי סדום. כמו כן, מסרה שאימה ואביה החורגים נוהגים להכות אותה ואת אחיה.

המשטרה ביקשה להותיר את בני הזוג במעצר מאחר ו"בני הזוג חשודים בעבירות חמורות כגון אונס, ביצוע מעשים מגונים ופגיעה בחסרי ישע שהנם ילדיהם הקטנים", כך נמסר מנציג המשטרה בדיון להארכת מעצרם. מנגד בני הזוג, המיוצגים על ידי עורך הדין ניל סיימון מהסנגוריה הציבורית מכחישים את החשדות נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully