וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח נוסף בצפון: צעיר נורה למוות בעכו

קובי מנדל

26.12.2009 / 16:50

בתקרית ירי שנייה בפחות מיומיים בעיר העתיקה בעכו, נרצח תושב העיר בן כ-30 מירי בפלג גופו העליון. במשטרה מעריכים כי מדובר בנקמה לאירוע ירי שאירע אתמול לפנות בוקר באותו האזור

סכסוכי העבריינים בצפון גבו קורבן נוסף: תושב העיר עכו כבן 30 נורה היום אחר הצהרים (שבת) למוות בעיר העתיקה. הוא נורה בפלג גופו העליון ופונה במצב אנוש, ללא הכרה ומונשם על ידי צוות מד"א מאזור "אשר" לבית החולים בנהריה, שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים, וכעת נערכים חיפושים אחר היורה.

מפקד תחנת משטרת עכו, סגן ניצב אבי אדרי מסר לוואלה! חדשות כי הרצח בוצע כנקמה על אירוע ירי קודם שאירע ביום שישי לפנות בוקר באותו אזור, בו נורו ונפצעו שלושה צעירים. הוא מסר שמדובר בסכסוך בין שתי כנופיות עבריינים על תחומי שליטה בעיר העתיקה, ושלושה חשודים כבר עוכבו לחקירה.

שלושה בני אדם נפגעו אתמול בבוקר מירי, גם תקרית זו אירעה בעיר העתיקה בעכו. מהמשטרה נמסר כי אלמוני נכנס לבית קפה בו ישבו השלושה ופתח בירי לעבר השלושה המוכרים למשטרה. המשטרה פועלת לאיתור החשודים שזהותם ידועה ואשר נמלטו מהעיר לאחר הירי.צוותים של מד"א מאזור "אשר" פינו אחד במצב קשה ושניים במצב בינוני לבית החולים בנהריה.

באותו הלילה, גבר בן 34 תושב הכפר איבטין שבגליל התחתון נהרג מפיצוץ רימון אותו אחז בידיו. האיש פונה על ידי קרובי משפחתו לבית החולים רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי מדובר בתאונה.

צעיר בן 23, תושב עכו, נדקר ביום חמישי בחזהו בכפר ג'דיידה. הוא פונה במצב אנוש על ידי אמבולנס פרטי לבית החולים בנהריה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, לאחר ניסיונות החייאה. הדוקר נמלט מהמקום. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע אינן ידועות, אך לפי ההערכות, המקרה אירע במהלך קטטה ונבדק חשד לרצח.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully