וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רם עמנואל נחשף לאי סדרים בפרדי מאק"

נעם רודה

25.12.2009 / 19:30

זוגות כאלה אפשר למצוא רק בפוליטיקה - האקטיביסט השמרן גרובר נורקוויסט חבר לבלוגרית הליברלית, ג'יין המשר, בקריאה לראש סגל הבית הלבן, רם עמנואל, להתפטר

זוגות כאלה אפשר למצוא רק בפוליטיקה - האקטיביסט השמרן גרובר נורקוויסט חבר לבלוגרית הליברלית, ג'יין המשר, בקריאה לראש סגל הבית הלבן, רם עמנואל, להתפטר.

השניים שלחו מכתב לתובע הכללי, אריק הולדר, ובו טענו כי בתקופה שעמנואל כיהן כדירקטור במועצת המנהלים של פרדי מאק - ענקית המשכנתאות הפועלת בגיבוי ממשלתי - הוא נחשף, לכאורה, לאי-סדרים פיננסיות.

"בדו"ח מ-2003, שפורסם על ידי הרגולטור של פרדי מאק, נטען כי מנהלי פרדי מאק הודיעו למועצת המנהלים על כוונתם לסלף את הצהרות הרווח כדי לוודא שיקבלו את הבונוסים המגיעים להם, בתקופה שבה עמנואל שימש כדירקטור".

מהבית הלבן נמסר כי למרות המכתב, הקורא לפתיחת חקירה של משרד המשפטים בנושא, משרתו של עמנואל לא בסכנה. "יש לי הרגשה שמשרתו של עמנואל מובטחת ביותר", אמר סגן דובר הבית הלבן, ביל ברטון.

עמנואל כיהן בדירקטוריון פרדי מאק בשנים 2000-2001 ועזב כדי להתמודד בבחירות לקונגרס. בסופו של דבר נבחר עמנואל לבית הנבחרים, ומונה לראש סגל הבית הלבן של ממשל אובמה בנובמבר 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully