וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס אקדוחן

שחקן הוויזארדס איכסן אקדחים בארונית שלו באולם, הנהלת ה-NBA חוקרת את העניין. בפורטלנד: פריזבילה גמר את העונה

הנהלת ה-NBA בודקת וחוקרת פרשה במסגרתה נמצאו כלי נשק בארונית של שחקן וושינגטון וויזארדס, גילברט ארינאס. הקבוצה הוציאה הצהרה רשמית בה נאמר כי כלי הנשק לא היו טעונים ולא נמצאה תחמושת. ארינאס כנראה החזיק את האקדחים ברישיון ודובר מטעם משטרת וושינגטון אמר שכרגע לא מתנהלת נגדו חקירה.

ארינאס כבר הספיק להגיב ב"וושינגטון טיימס" וסיפר שהדברים ארעו לפני כשבועיים: "זה קרה אחרי שהבת שלי נולדה. החלטתי שאני לא רוצה את האקחדים הללו בבית שלי, אז שמתי אותם בארונית שלי באולם. שבוע אחרי זה פניתי להנהלת הקבוצה ואמרתי להם להעביר את כלי הנשק למשטרה כי אני לא רוצה אותם יותר. אם הייתי מכיר את החוקים לא הייתי מביא אותם לפה".

לארגון ה-NBA יש הסכם במסגרתו לשחקנים מותר להחזיק כלי נשק ברשיון, אבל אסור להם להביא אותם לאולמות או לנסיעות למשחקי חוץ. סטבסטיאן טלפייר הושעה ב-2006 משני משחקים אחרי שברשותו נמצא אקדח כשהוא עמד לעלות על טיסה בזמן שהוא שיחק בפורטלנד.

פריזבילה גמר את העונה

סנטר פורטלנד טריילבלייזרס, ג'ואל פריזבילה, עבר אתמול ניתוח בברכו ובעקבותיו גמר את העונה. פריזבילה נפצע במהלך משחקה של הקבוצה מאורגון נגד דאלאס ביום שלישי, אחרי שעלה לריבאונד ונחת לא טוב. הוא רשם העונה ממוצעים של 4.1 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

פריזבילה מצטרך לרשימת פצועים ארוכה אצל הבלייזרס, שכוללת גם את גרג אודן, ניקולא באטום, טראוויס אאוטלו, רודי פרננדז והרוקיס פטריק מילס וג'ף פנדרגראף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully