וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר לאם שכפתה יחסי מין על ילדיה

רמי שני

24.12.2009 / 17:15

האישה ניצלה את העובדה שהילדים, בני 9 ו-11, יצאו לחופשה מהפנימיה בה למדו, וכפתה עליהם לשכב אתה, לטענתה כדי לנקום בגרוש שלה. עורכת דינה: היא לא היתה מודעת לעבירות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יוסי בדלוב, עריכת וידאו: עידן גוראל)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) עונש של שמונה שנות מאסר וכן שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, על תושבת נתיבות, בת 40, שהורשעה בביצוע מעשים מגונים בכפיה בשניים מתוך שמונת ילדיה.

על פי כתב האישום, במהלך חופשת שבת מהפנימיה בה למדו, כפתה האם על ילדיה, בני 9 ו-11, לקיים עימה יחסי מין.

עורכת הדין של האישה, קטי צווטקוב, אמרה היום לוואלה! חדשות כי האישה לא היתה מודעת באופן ממשי לעבירות, בשל "מסוגלותה המנטלית". עם זאת, הוגדרה האישה ככשירה לעמוד לדין, וטענה כי המעשים נעשו בהסכמה.

הילדים סיפרו על המעשים כששבו מחופשתם לפנימייה, ואז נעצרה האישה ונלקחה לחקירה. היא טענה כי ביצעה את המעשים על מנת לנקום בדרך זו בגרוש שלה. יחסי המין עם ילדיה התרחשו זמן קצר לפני שעמדה להינשא בשנית לתושב נתיבות שלו שודכה.

כתב האישום נגד האם הוגש בחודש אפריל שעבר. הוא תוקן זמן קצר אחר כך בהתאם לראיות שנאספו, והוסר ממנו סעיף של צפייה משותפת בסרטים פורנוגראפיים.

לאחר מתן גזר הדין אמרה עו"ד צווטקוב כי "מדובר בעונש חמור יחסית לאור מצבה המנטלי של האישה. יש לה מנת משכל נמוכה והעונש לא ישרת את המטרה, כי בכל זאת, מדובר באם לשמונה ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully