וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הנרצחת בחיפה: "אמא מתה בגלל השכנה"

קובי מנדל

24.12.2009 / 14:30

חפיזה חוג'יראת נדקרה למוות בחיפה לאחר שניסתה להפריד בקטטה בין בנה הבכור שחגג יום הולדת לבין חבריו. לטענת בנה הצעיר, הקטטה פרצה בעקבות תלונה של שכנה על הרעש

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

פאדי חוג'יראת, בנה הצעיר של תושבת חיפה שנדקרה הלילה (חמישי) למוות במהלך מסיבת יום הולדת משפחתית, טוען כי אמו חפיזה חוג'יראת מתה בגלל שכנה של המשפחה שהתלוננה על הרעש במסיבה.

חוג'יראת נדקרה ברחוב קיבוץ גלויות בחיפה בתום מסיבת יום הולדת של בנה, עמר חוג'יראת בן ה-24. זאת לאחר שהיא ניסתה להפריד בקטטה שהתפתחה בינו לבין שלושה מחבריו.

לדברי פאדי חוג'יראת, אחיו של חתן השמחה עמר ובנה של הנרצחת, "חברים של אח שלי מנצרת נשארו אצלנו עד שלוש בבוקר, ואחרי זה הם ירדו למטה והשכנה צעקה, ואמרה: 'למה אתם נשארים עד עכשיו פה?' פתאום אחד מהם הלך לאוטו, קילל את השכנה, הלך לאוטו, הביא סכין ואמר לשכנה: 'תרדי'. אמא שלי נפטרה בגלל השכנה. היא צעקה. אח שלי ירד לדבר איתו. הוא דקר את אח שלי ביד ובגב שלו. ועד שאמא שלי ראתה את הדקירות והוא נתן לה בלב שלה. אחרי זה היא התקדמה ונפלה על הרצפה".

שלושת חבריו של האח, תושבי נצרת בשנות ה-20 לחייהם, נמלטו במכוניתם לכיוון העיר. המשטרה הציבה מחסומים והצליחה ללכוד אותם בצומת יגור. מעצרם של השלושה הוארך בארבעה ימים.

עמר חוג'יראת, חתן יום ההולדת, נדקר בפלג גופו העליון ונפצע באורח בינוני. הבוקר הוא עזב ביוזמתו את בית החולים רמב"ם בחיפה שם אושפז, והוא נחקר כעת במשרדי היחידה המרכזית מרכז חוף. מפקד ימ"ר מרחב חוף רנ"צ מיכאל שבשק אמר לוואלה! חדשות כי החוקרים יודעים בבירור מי מבין השלושה דקר למוות את האם. "זה מתחזק גם מעדויות האחרים והזהות ידועה כמעט בוודאות", אמר. הוא הוסיף כי כולם מוכרים למשטרה כולל בנה של המנוחה, שהשתחרר לא מכבר ממאסר על עבירות סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully