וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייפמן ישאר במעצר לפחות עד יום ראשון

גלעד גרוסמן

24.12.2009 / 12:47

בית המשפט המחוזי בת"א דחה את ערעורו של אלי רייפמן על הארכת מעצרו. השופטת חיותה כוחן קבעה, כי רייפמן נחשף לחומר החקירה

בית המשפט המחוזי בת"א דחה היום (חמישי) את ערעורו של אלי רייפמן על הארכת מעצרו. איש העסקים שנעצר בחשד לזיוף מסמכים, ישאר במעצר לפחות עד יום ראשון.

בדיון חזר פרקליטו של רייפמן, עו"ד יורם שפטל, על טענתו מהדיון בבית משפט השלום, שאין עילה להחזיק את רייפמן במעצר מכיוון שמדובר בחקירה שנפתחה מחודש יולי וכבר פורסמה בתקשורת, ולכן, אם רייפמן היה מעוניין לשבש את החקירה, הוא היה יכול לעשות זאת מזמן.

"זה לא שאין עילה להוסיף ולהחזיק את העורר במעצר, אלא דבר יותר חמור, דפוס התנהלות יומיומי, שכל פעם שעוצרים ו/או חוקרים אישיות תקשורתית ידועה, זה מה שקורה, כלומר קודם כל מדליפים לתקשורת כל דבר שקשור לחקירה, במקרה שלנו – הכל, ואחר כך באים לבית המשפט ואומרים שצריך לעצור אותו כדי לא לשבש את החקירה", אמר עו"ד שפטל בדיון. "הגוף שמשבש את החקירה מבקש מבית המשפט לעצור פלוני כדי למנוע שיבוש חקירה".

נציג המשטרה בדיון דחה את הטענות. לדבריו, בהתחלה היה חשד שרייפמן קיבל במרמה שלושה מיליון דולר, אולם לאחר חיקור דין שבוצע באנגליה, החשד כיום הוא שהוא קיבל לידיו שישה מיליון דולר במרמה. בנוסף, לדבריו יש חשדות נוספים שפורטו בדו"ח סודי שהוגש לשופטת.

השופטת חיותה כוחן קבעה, כי כעת רייפמן נחשף לחומר החקירה ולא רק יודע שמתבצעת חקירה, ולכן ישנו סיכוי שינסה לשבש את החקירה. היא הוסיפה כי "החקירה הולכת ומסתעפת", ולכן דחתה את הערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully