וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נדקרה למוות במסיבת יום ההולדת של בנה

קובי מנדל

24.12.2009 / 10:12

תושבת חיפה, בת 49, נדקרה לאחר שניסתה להפריד בקטטה שפרצה בין בנה לבין שלושה מחבריו. היא נפצעה באורח אנוש ומתה בדרך לבית החולים

חפיזה חוג'יראת, בת 49, נדקרה למוות הלילה (חמישי) ברחוב קיבוץ גלויות בחיפה בתום מסיבת יום הולדת שחגג בנה, עמר חוג'יראת בן ה-24, עם שלושה מחבריו. מפרטי המקרה עולה כי האישה ניסתה להפריד בין בנה לבין מספר צעירים בקטטה שפרצה ביניהם בתום מסיבת יום ההולדת.

סמוך לשעה 3 לפנות בוקר ביקשו שכנים מהאם שתפעל להפסיק את הרעש שבקע מהבית. האם ביקשה מהשלושה צעירים בשנות ה-20 מנצרת לעזוב את הבית ולסיים את החגיגה. אלה עזבו ובשלב מסוים בחצר הבית התפתח וויכוח בינם לבין הבן על רקע עזיבתם.

הבן נדקר בפלג גופו העליון ונפצע באורח בינוני. האם ששמעה את זעקות הבן חשה לסייע לו ולהפריד בינו לבין השלושה ונדקרה אף היא בפלג גופה העליון. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם שם מתה מפצעיה. הבוקר עזב בנה של הנרצחת ביוזמתו את בית החולים רמב"ם בחיפה שם אושפז, והוא נחקר כעת במשרדי היחידה המרכזית מרכז חוף.

שלושת הצעירים, תושבי נצרת בשנות ה-20 לחייהם, נמלטו במכוניתם לכיוון נצרת. המשטרה הציבה מחסומים והצליחה ללכוד אותם בצומת יגור. השלושה נעצרו והמשטרה תבקש בצהרים להאריך את מעצרם בבית המשפט השלום בחיפה. ככל הידוע הסכין בה בוצע הרצח נמצאת בידי השוטרים.


(עדכון ראשון: 4:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully